Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu har jag tagit steget!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag heter Carl och bor i södra Sverige där jag också studerar medie- och kommunikationsvetenskap och beräknas vara färdig till våren 2011. Jag bor tillsammans med min flickvän i en 2a (studentlägenhet) precis bredvid skolan. På fritiden umgås jag med mina vänner, fipplar med datorn eller tränar (nåja) på gym. Jag brukar ofta använda mig av program som Photoshop, InDesign eller illustrator, har några gånger försökt mig på musikprogram av diverse sorter utan framgång. På det stora hela intresserar jag mig främst för mjukvara med grafisk produktion i fokus.

Under en längre period av mitt liv har jag tampats, tragglat, formaterat, skällt på och levt med Windows-datorer. Den senaste PC´n i min ägo skötte sig exemplariskt, i ett år ungefär, innan helvetet brakade löst. Diverse mjukvara slutade fungera, hårdvarans arbetstemperaturer sköt i höjden, till och med datorns chassi började sjunga på sista versen. Tack vare detta och det faktum att merparten av människorna i min närhet numera använder sig av mac blev valet självklart! En macbook air (13.3", 1,86GHz, 128GB SSD, 4GB Ram) är nu på ingång och jag väntar som ett barn på julafton. Nu kan jag äntligen ta min plats som medlem på detta, enligt utsago, fantastiska forum.

Mvh / Carl

Senast redigerat 2011-02-02 11:52
  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-02-02 11:46

Välkommen Carl, hoppas du kommer trivas här

Välkommen till den ljusa sidan!

(traditionstyngd välkomstfras)

- och välkommen till 99Mac.

Jag tackar och bockar ödmjukast!

  • Medlem
  • Täby
  • 2011-02-02 12:22

Välkommen!

Välkommen!

Välkommen!

1
Bevaka tråden