Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper första betan på iOS 4.3

Tråden skapades och har fått 69 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-01-20 09:15

macrumors.com skriver att både FaceTime, Camera och Photobooth symboler har hittats för iPad.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-02-01 21:44

beta 3 ute. Det som är nytt verkar vara att man kan avbryta nedladdningar av program och ta bort dem.

Ursprungligen av acke:

beta 3 ute. Det som är nytt verkar vara att man kan avbryta nedladdningar av program och ta bort dem.

Nyupptäckt, inte nytt.

"The feature is present in earlier iOS 4.3 betas than the one released today, but was first brought to our attention this morning. "

Ursprungligen av PeeMaN:

Nyupptäckt, inte nytt.

"The feature is present in earlier iOS 4.3 betas than the one released today, but was first brought to our attention this morning. "

Menar de att man kan trycka på en pågående nerladdning så att den pausas och sedan ta bort filen? I sådana fall så är det verkligen ingenting nytt - det har väl varit möjligt i tidigare IOS versioner? Det var i alla fall möjligt att pausa en nerladdning.

Ursprungligen av BlackSmp:

Menar de att man kan trycka på en pågående nerladdning så att den pausas och sedan ta bort filen? I sådana fall så är det verkligen ingenting nytt - det har väl varit möjligt i tidigare IOS versioner? Det var i alla fall möjligt att pausa en nerladdning.

Man kan avbryta och ta bort en nedladdning "direkt" genom att hålla inne så att skiten börjar dallra å sen klicka på röda krysset... Det fungerar iallafall inte för mig i dagsläget med 4.2.1

Ursprungligen av PeeMaN:

Man kan avbryta och ta bort en nedladdning "direkt" genom att hålla inne så att skiten börjar dallra å sen klicka på röda krysset... Det fungerar iallafall inte för mig i dagsläget med 4.2.1

Så funkar det, jag testade igår kväll och det fungerade bra att ta bort appen medan den laddades ner och därmed avbröts nedladdning/installationen.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-02-02 18:39
Ursprungligen av PeeMaN:

Man kan avbryta och ta bort en nedladdning "direkt" genom att hålla inne så att skiten börjar dallra å sen klicka på röda krysset... Det fungerar iallafall inte för mig i dagsläget med 4.2.1

Det fungerar på 4.3 betan. Och inte bara i den senaste utan den tidigare också.

//Rob

Ursprungligen av Robo-X:

Det fungerar på 4.3 betan. Och inte bara i den senaste utan den tidigare också.

//Rob

Läser du ens trådarna innan du svarar?

Ursprungligen av PeeMaN:

Nyupptäckt, inte nytt.

"The feature is present in earlier iOS 4.3 betas than the one released today, but was first brought to our attention this morning. "

Ursprungligen av acke:

beta 3 ute. Det som är nytt verkar vara att man kan avbryta nedladdningar av program och ta bort dem.

Trevligt, uppgraderar nu.

Ursprungligen av ;:

Och nu är GM släppt. Installeras just nu.

Bevaka tråden