Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer det en uppdatering av Macbook Pro?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nacka
  • 2011-01-25 12:49

Förmodligen finns det ingen här på forumet som vet när Apple väljer att uppdatera Macbook Pro nästa gång (och finns det någon som vet är de förmodligen förhindrade att svara). Enligt Mac Buyer's Guide är dock en uppdatering nära förestående.

Frågan är när Du tror att Apple får "tummen ur" och uppdaterar? Den som kommer närmast med sin gissning vinner inget fint pris, annat än ära och berömmelse

Min gissning är 2011-03-01

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-01-25 14:44

jag tror de presenteras i samband med presentationen av iPad 2 och då är min gissning på 9 feb.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-25 15:14

I April, ganska precis 1 år sen sist. Det är rätt uppenbart att Apple gått över till en årlig cykel på de flesta av sina produkter.

När som helst.
Det hade varit fint med en 17" i liknande konstruktion som Air med Sandy Bridge.
Intel kallar sin senaste CPU största steget sedan Pentium 4. Köp alltså ingen MacBook Pro nu.

Med hänvisning till administratörens bedömning så utgår följande inlägg i diskussionstråden!

Ämnet diskuteras redan i flera trådar.

Här är en diskussion med spekulationer om vad en uppdatering resulterar i:
http://www.99.se/aktuella-rykten/284230-rykten-kring-macbook-pro-varvintern-2011-a.html

Här är en diskussion om tänkbart lanseringsdatum:
http://www.99.se/aktuella-rykten/282617-helt-nya-macbook-pros-final-cut-i-april-ipad-januari.html

Sök gärna i forumet innan nya trådar startas.

Det ska erkännas att a-born startade denna före jag startade min, jag kollade bara i forumet Aktuella rykten där den typen av trådar brukar leva.

Eftersom den tråden ligger i rätt forum och har fler svar så stänger jag härmed denna och hänvisar till Rykten kring MacBook Pro vårvintern 2011

Vid närmare eftertanke, jag öppnar tråden igen för denna handlar specifikt om att gissa när nästa uppdatering kommer, om jag förstod trådskaparen rätt.

Men alla andra diskussioner som rör rykten och liknande hänvisar jag till ovanstående tråd.

1
Bevaka tråden