Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Letar efter en speciell typ av fodral till iPad

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är på jakt efter ett fodral till min iPad.
Har ett just nu som jag lånat som fungerar grymt bra men lyckas inte hitta några andra med samma konstruktion.
Det som är speciellt med den är att den inte har den vanliga Apple-fodral designen som alla kopior också verkar köra på utan den låser fast iPaden i hörnen och sen sitter den som gjutet vilket gör den otroligt skön att arbeta med. Fodralet är köpt i Kina så kan tyvärr inte bara köpa ett från samma butik.
Här kommer två bilder på fodralet.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-01-26 14:32

Jag rekommenderar dig då utan tvekan detta - Macally Bookstand

Jag använder det själv och tycker det är helt perfekt, har dessutom exakt samma funktion och form som det du visar ovan.

Ursprungligen av zinned:

Jag rekommenderar dig då utan tvekan detta - Macally Bookstand

Jag använder det själv och tycker det är helt perfekt, har dessutom exakt samma funktion och form som det du visar ovan.

Precis vad jag var ute efter, lite saftig prislapp bara.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-01-26 23:45

Tycker du? Det tycker inte jag, dessutom betalade jag 450 kr för mitt Det är en liten engångskostnad för en premiumprodukt som man vill hålla hel och ren samtidigt som man inte försakar smidigheten eller estetiken. Kanonfodral om du frågar mig

Ursprungligen av zinned:

Tycker du? Det tycker inte jag, dessutom betalade jag 450 kr för mitt Det är en liten engångskostnad för en premiumprodukt som man vill hålla hel och ren samtidigt som man inte försakar smidigheten eller estetiken. Kanonfodral om du frågar mig

Har kanske gått o blivit snål sen jag vart arbetslös, men bra att veta var den finns att få tag på.
Får se hur länge jag kan låna den jag har

1
Bevaka tråden