Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bankdroid to hem segern i SADC

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2011-01-14 20:15
Ursprungligen av ;:

Är det Björnströms kontouttrag som syns på bilden?

Ursprungligen av studiox:

Är det Björnströms kontouttrag som syns på bilden?

Haha - tror du jag skulle gå till jobbet varje morgon genom snö och is då?

Min fru jobbar på Handelsbanken så jag skulle aldrig få ha en annan bank

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-01-19 16:49
Ursprungligen av Björnström:

Haha - tror du jag skulle gå till jobbet varje morgon genom snö och is då?

Gå till jobbet? Mycket måste ha hänt medan jag varit borta...:D

Ursprungligen av ;:

Det är väl kungens personnummer

Det är sjukt nice app faktiskt! riktigt nice o ha en widget med saldo på.

Ursprungligen av ;:

En liknande app till iPhone drömmer jag om. Har Mitt saldo, men skulle vilja ha en bättre variant, där man kan se kontoutdrag och annat i appen och inte via mobilbankernas hemsida!

Ursprungligen av monophonic:

En liknande app till iPhone drömmer jag om. Har Mitt saldo, men skulle vilja ha en bättre variant, där man kan se kontoutdrag och annat i appen och inte via mobilbankernas hemsida!

Vad har du för bank? De flesta bankerna har ju egna appar.

Ursprungligen av Papperskatt:

Vad har du för bank? De flesta bankerna har ju egna appar.

Jo, visst. Jag har Nordea och deras app, men jag värdesätter ett snabbt inlogg vilket Mitt Saldo ger, samt att man kan koppla fler än en bank till tjänsten. Dock vore det kul att se någon duktig programmerare utveckla Mitt Saldo vidare så man kan göra mer i appen, vilket man ju verkar kunna göra med Bankdroid.
Programmeraren Björn Sållarp låter utvecklare fritt använda sig av hans app för att utvecka den Mitt Saldo - Mobilbanksapplikation för Nordea, Swedbank, Handelsbanken och ICA Banken till iPhone | blog.sallarp.com.

Skandiabankens app är väldigt bra (dock endast för Skandiabanken såklart). Man kan se fullständigt kontoutdrag på samtliga konton. Göra överföringar osv..

1
Bevaka tråden