Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med kontouppgifter i iTunes

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-01-17 16:22

hej
jag har en problem med min iTunes och iphonen , jag kan inte köpa Application eller ladda när nåt eller uppdatera mina programmer på iphonen ,
jag har ringt apple sport och min bank finns inget lösning .
jag skriver allt rätt på min kontouppgifter men när jag trycker på spara jag för den meddelande (Your request is currently not treated)____(din begäran är för tillfället inte kan behandlas)
har skrivet rätt säkerhetkod och kortnummer ,
jag blir tacksam om nån kan hjälpa mig

m.v.h

Jag har flyttat tråden till rätt forum. Tänk efter lite var ni placerar era trådar!

Jag har också ändrat trådens rubrik. Försök alltid sätta en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om.

/Mod

Du kan börja med att berätta vilket operativsystem du kör, och vilken version av iTunes du har.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-01-17 17:32

jag kör på wid7 och har iTunes 4.2.1

Ursprungligen av Akarof:

jag kör på wid7 och har iTunes 4.2.1

Antar att du menar Windows7. Det är en väldans gammal version av iTunes du har där. Senaste versionsnumret ligger på 10.1.1

Det känns som om en uppgradering av iTunes vore en möjlig lösning

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-01-17 19:46

Nej jag har 10.1.1 itunes jag mener 4.2.1 iphone uppdet

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-01-17 20:32

JAG HAR DE PROBLEMEN

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2011-01-17 21:24
Ursprungligen av Akarof:

JAG HAR DE PROBLEMEN

Kan det vara postnumret som spökar fortfarande som det var diskussioner om för några år sedan då gällande iTunes MusicStore. Symtomen verkar vara de samma.

http://www.99.se/itunes/84331-langre-handla-pa-itunes-musicstore.html

http://www.99.se/itunes/86778-itms-problem-your-account-information-has-changed.html

Vad har Apple support sagt när du ringt dem?

Du får ursäkta men jag fattar inte riktigt vad du menar med bilden ovan. Om du matat in numret på ditt kontokort, säkerhetskoden (de tre sista siffrorna på baksidan av kortet) samt angett kortets giltighetstid som står tryckt på kortets framsida under kortnumret så borde det funka

...o hjälpen kommer inte fortare för att du skriker...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-01-17 21:12

jag har gjort allt rätt men de går inte , jag blir galan pga detta

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-01-17 21:29

Jag har skrivet rät postnummer (000 00)

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-18 10:59

Har du skrivit 00000 eller ditt riktiga?
Stödjer din bank köp på internet via kortet eller måste godkänna det först på din bank?

1
Bevaka tråden