Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Extern högtalare till iPhone, som ansluts via dockkontakten

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Önskar en högtalare som man kan ansluta via dockkontakten, ungefär som man kan göra med den här mikrofonen:

När jag går till tvättstugan måste jag ha musik för att överleva och då är det ingen höjdare att spela upp genom iPhonens interna högtalare och det borde ju finnas någon skön högtalare man kan ansluta på detta sättet.

Några tips?

Vad är det för fel med hörlurar?

Om inte hörlurar gillas kanske denna kan: Macoteket

Den pluggar iofs inte fast i dock-kontakten utan i hörlurskontakten

Felet med hörlurar är att de har sladd. Har du provat att hänga upp tvätt med en sladd hängandes framför händerna?
Och har de inte sladd är de oftast ganska dyra, >1200. Och fördelen med att ansluta via dockkontakten är dels sladd (återigen), samt att behovet av batterier minskar.

Ursprungligen av henkebarn:

Felet med hörlurar är att de har sladd. Har du provat att hänga upp tvätt med en sladd hängandes framför händerna?
Och har de inte sladd är de oftast ganska dyra, >1200. Och fördelen med att ansluta via dockkontakten är dels sladd (återigen), samt att behovet av batterier minskar.

Har du inga kläder på dig när du hänger tvätt(sladden innanför tröjan), är det verkligen så illa att allt ligger i tvätten samtidigt ?

Det borde finnas sådana högtalare du söker, tror jag sett ngt men vet inte riktigt vart just nu

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Har du inga kläder på dig när du hänger tvätt(sladden innanför tröjan), är det verkligen så illa att allt ligger i tvätten samtidigt ?

Det borde finnas sådana högtalare du söker, tror jag sett ngt men vet inte riktigt vart just nu

Jo jag har kläder på mig. Var fick du det ifrån och hur är det relevant? Sladdar framför armarna när man står och hänger upp grejer är oavsett handikappande och jag är inte intresserad av det.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-01-17 11:51
Ursprungligen av henkebarn:

Jo jag har kläder på mig. Var fick du det ifrån och hur är det relevant? Sladdar framför armarna när man står och hänger upp grejer är oavsett handikappande och jag är inte intresserad av det.

Jag tror du missförstod, han menade ju att du kunde ha sladden till hörlurarna innanför tröjan när du hänger tvätten så kommer du inte ha problemet som du tidigare beskrev.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-01-22 13:11

Om Jabra BT650s Halo från Teknikmagasinet
Där har du blåtandslurar under 1000lappen. Då är inga kablar i vägen Helt ok ljud och funkar bra till samtal också!

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-17 12:58

Kjell & Company - 35938 - Aktiv soundball för

Ganska bra ljud och har visserligen batteri men det laddas via USB...

1
Bevaka tråden