Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte längre provlyssna eller köpa låtar i iTunes Store.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sedan jag installerade senaste uppdateringen av itunes (10.1.1) funkar det inte att provlyssna på låtarna. Överhuvudtaget ser det helskumt ut på skärmen jämfört med tidigare. Nån som vet vad det beror på?? Har en MacBook Pro med mac os 10.5.8 - funderar på om jag skulle uppgradera till snöleopard, om det blir bättre då??

Tillägg - jag kan inte köpa heller, inget händer när jag klickar på Buy, inte heller när jag försöker lyssna, eller klickar på preview all. Har reparerat skivbehörigheter och startat om datorn. Går det att få tillbaka förra versionen som fungerade????

Har du testat att ta bort iTunes helt och installera det på nytt?

Tänkte göra det - måste jag säkerhetskopiera itunesbiblioteket först eller finns det kvar???

Ursprungligen av Greta723:

Tänkte göra det - måste jag säkerhetskopiera itunesbiblioteket först eller finns det kvar???

Du bör ta en säkerhetskopia utifall att något går fel.

Jag har ändrat trådens rubrik. Försök alltid sätta en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om. "Lyssna i itunes????" säger egentligen ingenting om vad tråden handlar om.

/Mod

1
Bevaka tråden