Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej på er!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Robin var namnet. Kommer från södra Sverige och har nu kommit hit för att söka inspiration och hjälp vid behov. Jag studerar till IT-tekniker på universitetsnivå. Dessvärre alldeles för mycket Windows på programmet, men det försöker jag väga upp för i det privata.

Köpte min första mac för ungefär ett år sedan, en begagnad Macbook pro. Har sedan några månader tillbaka även stoppat i en Intel SSD i den, att säga annat än att jag trivs vore ju lögn! Det har tydligen speglat av sig då inte långt efter att jag köpt min fina silverfisk så kom även flickvännen stolt hem med en Macbook. Inte långt efter detta så blev det iPhone 4 för henne, och nyligen så även för mig! Har aldrig förstått grejen med iPhone, men har nu insett hur pass bra Macen och iPhonen matchar varandra! Det förlorade sonen har kommit hem!

Fick även min far att komma över till den ljusa sidan under mellandagsrean med en ny fin iMac. Detta var egentligen anledningen till att jag skapade mig ett medlemskap här, för att kunna ha möjlighet att få hjälp att konvertera en gammal räv som suttit med PC sedan DOS.

Tack för att ni tar er tid & god fortsättning på det nya året!

Trevligt och varmt välkommen till 99Mac MacBook Pro är en fin arbetshäst så det blir fler sköna år mellan er två.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2011-01-01 08:45

Wilkommen!

Kul med fler Karlshamnsbor! Välkommen.

Kul! Karlshamn är för mig de två gubbarna i reklamen Gött? Göttigött gött ... ja du vet...

Säkert är Karlshamn så mycket mer, men förlåt en insnöad Göteborgare.

Välkommen hit, och du behöver inte känna att du måste ha problem för att dyka upp.
Många är här som hjälpare i de områden man känner att man kan.
Man måste inte sitta inne med HELA lösningen på ett problem heller, det är sällan en enda
person som löser problemen. Det är oftast samarbete bakom.

Känner samma sak som du, Apples grejer växer man liksom in i. det är underbara prylar.

1
Bevaka tråden