Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Handelsbanken lanserar iPad app

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Ursprungligen av ;:

Bra uppdatering men saknar fortfarande möjligheten att se värdet på mina egna fonder och aktier. Börskurser kan man se överallt redan och Morningstar kan maila mig fondkurser.

Så i mina ögon fortfarande bara en halvfärdig app.

Ursprungligen av Anders Täpp:

Bra uppdatering men saknar fortfarande möjligheten att se värdet på mina egna fonder och aktier. Börskurser kan man se överallt redan och Morningstar kan maila mig fondkurser.

Så i mina ögon fortfarande bara en halvfärdig app.

Det finns i senaste iPhone appen såvitt jag vet! Marknadsinformation heter det. Kräver inte ens inloggning.

Tack för tipset. Om de nu bara kunde fixa så att jag kan betala räkningar via telefonen/ipaden så vore det bra. Annars så känns nästan Ipadvarianten till och med trevligare än den vanliga webbvarianten

  • Medlem
  • Nacka
  • 2011-01-08 19:14
Ursprungligen av ;:

Inte utan att man blir lite sugen på att byta bank!

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-08 21:39
Ursprungligen av Arvid:

Inte utan att man blir lite sugen på att byta bank!

Haha, den tanken slog mig också.

  • Administratör
  • Lund
  • 2011-07-16 21:49
Ursprungligen av ;:

Jag har försökt mig på att använda den här appen. Men kan inte få den att visa några fler mottagare än tre andra SHB konton TROTS att det finns många fler tillagda om man loggar in via webläsare. Vilket gör den helt ganska meningslös för mig.

Ursprungligen av thor:

Jag har försökt mig på att använda den här appen. Men kan inte få den att visa några fler mottagare än tre andra SHB konton TROTS att det finns många fler tillagda om man loggar in via webläsare. Vilket gör den helt ganska meningslös för mig.

Det verkar vara fixat nu va?

Jag tycker appen är rätt bra - särskilt när man får upp e-fakturor som man betalar på 10 sekunder med några tryck.

1
Bevaka tråden