Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

fcpug sweden - borta?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Töreboda
  • 2011-01-06 11:32

Så här har det sett ut sen sep -10. Vad hände sen?
BjörnO

Tror de är lättast att maila erik@FCPUG.se och fråga..

Jag vet att Kriss och Erik har planerat flytt ett par gånger men det har inte hänt så mycket, ska se om jag får tag i Erik.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-01-06 13:12

Jag kan bara be om ursäkt för detta. Hösten har varit galen med jobb, resor, flickvän och sjukdomar. Målet att få upp FCPUG.se igen kvartstår - vi har bara gång på gång stött på problem - nu senast hade jag influensa över jul och nyår. Sidan är inte död, det kommer nog bara ta lite tid att få rätsida på allting.

Om det finns många intresserade kan ni väl skapa ett nytt team och få igång sajten igen?

Jag kan inte påstå att jag är FinalCut människa, men skulle det behövas hjälp rent tekniskt så kan jag gärna hjälpa till om det skulle behövas.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-01-06 17:01

Som jag nämde för Björnström tidigare så är siter av 99.se / fcpug.se intressant och de lever lite sitt egna liv. Men har siterna en mindre grupp människor som håller dem vid liv blostrar de 10-faldigt mot om man bara låter dem "leva sin gång". Det vore hemskt intressant att få upp ett litet team för att få igång siten igen, absolut!.

Ja som sagt, skulle de behövas någon hjälp så är det bara höra av sig..

Dessvärre besitter jag ej kompetens nog för att kunna bidra med något (inte siteutvecklingsmässigt iaf), men ser fram emot dagen då FCPUG.se återigen rullar.

1
Bevaka tråden