Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper ny airport basstation

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gällivare
  • 2001-11-13 18:08
  • Medlem
  • International user
  • 2001-11-13 18:29

Undrar vad dom förändrat så att dom kan ha 50 pers nu men med samma räckvidd? Annars så verkar den ball, bra v2 tycker jag.

Argghh !! Jag fick min basstation idag. Någon som vet partnumber ? På min är det M7601S/B, vill inte öppna förpackningen ifall jag "måste" byta.

Synd att det inte var 802.11a, 54Mbit hade varit sweeet.

Ja det känns onekligen lite tamt med 11 MBit nu när allt snack är om 22 och 54 MBit, men men...

suck! Jag fick min Airport "rev B" med Airport 1.3 bara för ett par veckor sedan. Köpte en D-Link router också när jag fick ADSL.

Hmm.

Hade haft "två överraskningar i en" om jag köpt den nya...

Först tyckte jag den såg för sockersöt ut, men när man tittar på den gamla Airport ser man att de är helt rätt ute som vanligt.

Det vill säga två år före resten av branschen

/ [V]

Är det någon som vet när en försvenskad ny AirPort Basstation dyker upp i Sverige ?
Levereras de nu ? Finns det någon från ÅF-ledet i forumet, eller någon från Svenska Apple som kan berätta lite ? Lite info ang. svensk leverans av PB Ti med Z-OS hade heller inte suttit jättefel. Mera skvaller tack !

1
Bevaka tråden