Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ligga i sängen och kolla på iPad?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det skönaste som finns är att ligga i sängen och kolla på film med min Macbook, eftersom tangentbordet väger upp skärmen så behöver man inte ligga och hålla i den hela tiden, men med iPad måste man hela tiden hålla i den.

Finns det något bra ställ/fodral som gör iPaden "ligga i sängen och kolla på film"-vänlig?

det bästa vore ju ett fodral med tangentbord inbyggt så den blir mer som en bärbar dator.

Senast redigerat 2010-12-20 12:34

De e ju bara o lägga nån kudde bakom ipaden o luta den mot? Så gör iaf alltid jag i sängen.

Kanske någon slags "strap" så du spänner fast den på låret

Mm, kardborreband FTW! Näe, men det är 'la bara å luta den mot något? En flickvän?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-12-21 07:50
Ursprungligen av Snabeldrake:

Mm, kardborreband FTW! Näe, men det är 'la bara å luta den mot något? En flickvän?

Ska man skaffa en flickvän bara för det? Näh, det är det inte värt

Ursprungligen av Snabeldrake:

Mm, kardborreband FTW! Näe, men det är 'la bara å luta den mot något? En flickvän?

Kanske den här varianten passar?

This is a violation - Lolcats 'n' Funny Pictures of Cats - I Can Has Cheezburger?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-12-21 15:57

Jag håller med trådskaparen, problemet är att alla 'färdiga' lösningar är lite väl pretentiösa

iProp? -Hands-Free accessory for the Apple iPad ®
Eco-friendly iPad Accessories for Tablets, Notebooks and Netbooks; We specialize in organic hand-crafted iPad stands.
ePillow
Amazon.com: Prop It Up - Variable Angle Lap Desk for Apple iPad, Kindle, Galaxy Tab, Netbooks and More: Electronics

och då jag inte vill bli sedd med något sådant i sängen, ännu mindre den strap-on Björnström nämnde, så får det bli kudden ;->

Fick faktiskt en Apple Case i julklapp, den funkar hur bra som helst att använda sig av, finns många olika sätt att lägga/vinkla den på, är helnöjd.

1
Bevaka tråden