Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur ligger ni till med årets julklappar?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är det inte långt kvar till jul - hur ligger ni till med julklapparna egentligen?

var ute och fladdrade runt på stan och köpte de sista idag, så himla skönt att vara klar.. och handla24.se levererade all julmaten klockan 10.30 idag så nu ska jag förhoppningsvis inte behöva besöka fler affärer innan julhelgen, annat än de sista färskvarorna den 23 på väg hem från jobbet..

jag lyckades fixa allting förra helgen och idag fixade jag en julklapp till mig själv ifrån mig

Ursprungligen av sirsnurre:

jag lyckades fixa allting förra helgen och idag fixade jag en julklapp till mig själv ifrån mig

Vad blev det?

Jag har också köpt en grej till mig själv. Vet dock inte hur jag ska presentera den utan att svärföräldrarna blir chockade

Ursprungligen av Björnström:

Vad blev det?

Jag har också köpt en grej till mig själv. Vet dock inte hur jag ska presentera den utan att svärföräldrarna blir chockade

Det blev ett par Monster Turbine Pro copper med controltalk, dessvärre är de så grymma att nu måste jag mer eller mindre uppgradera hela musiksamlingen till någon typ av lossless-filer för att det inte ska låta dåligt...

Hmm, jag brukar helt enkelt bara gömma saker för släktingar och andra typer som inte förstår

Ursprungligen av sirsnurre:

Det blev ett par Monster Turbine Pro copper med controltalk, dessvärre är de så grymma att nu måste jag mer eller mindre uppgradera hela musiksamlingen till någon typ av lossless-filer för att det inte ska låta dåligt...

Bild och länk till test?

inte hittat något vettigt test utav lurarna ännu men här är monsters sida över de utan control talk Monster® Turbine™ Pro Copper Professional In-Ear Speakers™

De här med just control talk är hur svåra som helst att hitta info om. Men de finns.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-12-18 18:18

Inte en klapp inköpt ännu. Men, då det bara är till familjens barn jag skall köpa så är det lugnt.

Jag ska ge bort 1år Spotify till ganska många i år.
Lätt att köpa och att bära.

Intressant att omröstningen är stängd den 22:e ?!

Ännu mer intressant att jag skrivet ett inlägg här som inte verkar finnas kvar?

Nämnde att jag ännu står på 0% och att jag bara tänker köpa en Julklapp.
När jag köpt den går jag från 0% till 100% klart i samma ögonblick.

Klapptips till en fru ?

Ursprungligen av Goflorp:

Ännu mer intressant att jag skrivet ett inlägg här som inte verkar finnas kvar?

Nämnde att jag ännu står på 0% och att jag bara tänker köpa en Julklapp.
När jag köpt den går jag från 0% till 100% klart i samma ögonblick.

Att du inte hittar ditt inlägg beror på att du skrev det i den andra julklappstråden ("Hur stor del av julklapparna har du köpt online?")

http://www.99.se/99lounge/283255-hur-del-julklapparna-har-kopt-online.html#post1957002

Jag har inga tips, tyvärr.

Alzheimers-Light !

1
Bevaka tråden