Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på hörlurar till iPhone 4 någon?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Oskarshamn
  • 2010-12-16 15:43

Hej alla,

Köpte ett par in-ear hörlurar från Apple nyligen, och blev väldigt missnöjd. Basen i dem var väldigt tunn, och därför var ljudet riktigt tamt. Så de lämnades raskt tillbaka. Jag undrar om någon kan tipsa om ett par lurar jag blir nöjdare med? Lurar med bra tryck i basen:)

Finns det några andra lurar som har mikrofon och volymkontroll på sladden, som funkar med iPhone 4? Det vore ju kanon. Vill även att anslutningspluggen skall vara lika liten som Apples, så jag kan använda lurarna när min Bumper sitter på. Och det skall vara in-ear modell.

Tacksam för tips!

Mvh Kalle

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-12-16 16:02

Jag är oerhört nöjd med det paret jag använder nu och som jag väntade länge på att få köpa, ett par vita NOCS NS200. Svensktillverkade in-earlurar som jag tycker fungerar perfekt.

De klarar iaf alla dina krav utan problem

Gadgets och hemelektronik - Teknikmagasinet, meningen med livet - Svart på bilden men finns även som vita.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-12-16 16:07

jag säger nu inte vilka som är bra, men här har du några du kan titta närmare på

Klipsch Image S4i
Ultimate Ears MetroFi 220vi
V-Moda Vibe II
Maximo iP-HS5

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-12-16 16:21

Själv har jag...
Skullcandy Full Metal Jacket
...och är mycket nöjd

Är det inte bättre att utnyttja den kunskap som finns i http://www.99.se/tillbehor/225407-battre-horlurar-till-iphone.html än att börja om från scratch här?

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2010-12-16 16:48

Kör vidare i tråden ovan, det finns jättemycket bra tips i den tråden.

*stänger*

1
Bevaka tråden