Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google Latitude snart i din iPhone

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Ursprungligen av ;:

Nja, jag gillar inte riktigt det här måste jag säga. Ingenting jag tänker använda mig av. Det finns en tjusning med att alla inte behöver veta var man är och vad man gör, men det är en fräck app.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-12-08 11:07
Ursprungligen av Scarecrow:

Nja, jag gillar inte riktigt det här måste jag säga. Ingenting jag tänker använda mig av. Det finns en tjusning med att alla inte behöver veta var man är och vad man gör, men det är en fräck app.

Alla vet inte var du är eller gör. Du måste först ”bli vän” med personen och sen ställa in om personen får se exakt var du är, inom vilken stad eller inte alls.

Ursprungligen av Mija:

Alla vet inte var du är eller gör. Du måste först ”bli vän” med personen och sen ställa in om personen får se exakt var du är, inom vilken stad eller inte alls.

Det visste jag inte, men jag anser fortfarande att det är lite väl mycket information om mig. Även för mina nära och kära.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2010-12-08 11:10
Ursprungligen av ;:

Sisådär ett år för sent?

Ursprungligen av jonasn:

Sisådär ett år för sent?

Varför är det försent?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2010-12-08 13:34
Ursprungligen av Björnström:

Varför är det försent?

Det fanns redan till iPhone 3G:s lansering då GPS var en av nyheterna. Loopt var en av apparna. Kolla WWDC 2008 knappt 0h28m in i presentationen.

Senast redigerat 2010-12-08 13:44
Ursprungligen av ;:

Latitude är väll ingen nyhet? de har ju funnits flera år i min android mobil. Men iphone ligger ibland lite efter

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-12-08 13:49

2008? Detta fanns som funktion hos operatören Tre redan 2003...

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2010-12-09 19:47
Ursprungligen av zinned:

2008? Detta fanns som funktion hos operatören Tre redan 2003...

Men då tänker väl du på CellPoint...

Ursprungligen av ;:

Idag kom den till Applestore. Gratis.

Äntligen kan vi bli ännu mer övervakade av Google!

Vet ni (som pratar om övervakning osv..) ens hur appen fungerar eller är det foliehattarnas dag idag?

1
Bevaka tråden