Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väska till MBA 11"?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Har försökt leta lite själv men hittar tyvärr inget mer än två tråkiga datorväskor på iPrylar.se.

Jag letar helt enkelt efter en liten smidig "sleeve" som jag kan förvara min nyköpta Macbook Air 11" när jag reser. Något som inte gör att datorn inte tar väsentligt mycket mer plats utan bara skyddar den lite extra medans den ligger i min reseväska, helt enkelt.

Alternativt en väldigt smidig axelväska där jag kan ha dator och laddare i samma väska.

Tacksam för förslag!

/Joel

Bästa datorväskorna tycker jag Incase och Waterfield Design gör.

Just nu ha Incase lite promo's på G; checka in sidan.

Hot Holiday Savings: 12 Days of Deals | Incase Wire

Vet inte om de har något specialgjort för nya Air men du kanske hittar någon bra deal.

Waterfield Design gör rejäla datorväskor men inte samma höjd på designen imo som Incase. Du kanske letar efter en sån här

SFBags - WaterField Designs - MacBook Air Cases

Laptop Suade Jacket Sleeve. Har samma typ av sleeve till min gamla Macbook Pro 15" och det känns nice att ha på datorn. Har en 17" numer så använder den nu till att skydda en wacom tablet istället. Bra skit.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-12-13 09:34

Media Markt hade lite väskor för Macbook AIr, eller rättare sagt för mindre datorer.

Tydligen får internationella beställningar till Incase inte ta del av dealsen de hade på sidan då man inte kan göra en beställning helt och hållet online. (Internationella beställningar måste ha telefonkontakt.) Trist...

1
Bevaka tråden