Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes store ikonen "Videor"?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag lade i dag märke till att jag har fått en ikon med namn "Videor" i iTunes Store (svenska) i min iPhone. Vad jag kan minnas har jag inte haft den där tidigare. Trycker jag på den kommer jag bara till en sida som inte laddas (om jag har WiFi-täckning) eller en "du måste ha trådlöst nätverk"-sida (på 3G). Någon annan som upptäckt detta?

Har du ett Amerikanskt apple id kan du köpa filmer/serier i iTunes store. Vilket man måste vara ansluten via Wifi för att göra.

Därför

Det vet jag, men jag år inloggad med mitt svenska Apple-ID.

Ursprungligen av decafoc:

Det vet jag, men jag år inloggad med mitt svenska Apple-ID.

Tror verkligen inte Apple skulle ändra på en app just för Sverige, alltså finns fortfarande video delen kvar i appen

  • Medlem
  • Täby
  • 2010-12-01 09:56

Tänk på att sätta en tydlig rubrik som förklarar vad tråden handlar om.
*rubrik ändrad*
/Admin

Tack för rubrikändringen. Den blev rätt förvirrande av bara farten!

Jag har ingen video ikon i iTunes Store!

TS kanske köpte iphonen eller någon annan från samma backup i US and A? Kanske laddat ner mjukvara i USA? etc etc

  • Medlem
  • Täby
  • 2010-12-01 13:55
Ursprungligen av wilhelmsson:

TS kanske köpte iphonen eller någon annan från samma backup i US and A? Kanske laddat ner mjukvara i USA? etc etc

Samma firmware i USA som resten av världen.

Jag kollade, hade ingen videoikon. Loggade in med mitt amerikanska login, då dök Videos upp i menyn. Konstiga är att ikonen hänger kvar när jag går tillbaka till mitt svenska login och den svenska butiken. Jag blir ombed att ansluta via Wifi om jag klickar på ikonen.

Telefonen är köpt i Sverige och ikonen dök upp i tisdags för mig. Själv har jag inget amerikanskt konto, men jag återställde telefonen i helgen.

1
Bevaka tråden