Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AppleStore Black Friday 2010 - iPad, iPod, iPhone och Mac!

Tråden skapades och har fått 104 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2010-11-26 01:39
  • Medlem
  • Partille
  • 2010-11-26 07:18

Black Friday

Lite ull sa han som klippte grisen!
Jag skall köpa en Imac 27" med diverse utrustning den 23nov kostade den 21.816:25 på Appel store idag på Black Friday kostar den exakt lika mycket!:(:'(

Ursprungligen av ROFFES:

...idag på Black Friday kostar den exakt lika mycket!:(:'(

Är du helt säker på det?

Alla iMac är 997 kr billigare idag.

Rätt väntade priser och kampanjer på AppleStore Black Friday? Cirka 10% rabatt på bästsäljare och sen lite smått & gott. Kommentarer?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2010-11-26 11:28
Ursprungligen av Björnström:

Rätt väntade priser och kampanjer på AppleStore Black Friday? Cirka 10% rabatt på bästsäljare och sen lite smått & gott. Kommentarer?

Jovisst, bra att bästsäljarna har rabatt. Men de skulle nog öka försäljningen om även mindre säljande produkter hade rabatt.

(vill fortfarande ha en billig MacMini)

  • Medlem
  • Solna
  • 2010-11-26 11:34
Ursprungligen av knappen:

(vill fortfarande ha en billig MacMini)

Blev lite besviken över att Minin inte fick någon rabatt då jag funderade på att köpa den om den gick ned lite i pris. Hade varit fint med den framför tv:n med Plex. Slippa bry sig om att konka hem MacBooken från jobbet varje dag.

  • Medlem
  • 2010-11-26 09:14

Står i begrepp att byta ut min "gamla Bettan" mot en nyare MBP 17". Med dagens rabatt skulle jag få den ungefär 150:- billigare än via 99 Store med medlemsrabatt.

Blev en TomTom Car Kit istället. LIte över 15% och fri frakt. En bra julklapp. Nu ska jag bara se vem som ska få den...

  • Medlem
  • Solna
  • 2010-11-26 11:23

Blev en XtremeMac Luna SST Bedside klockradio för iPod och iPhone

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-11-26 12:03

Också lite besviken. Tänker köpa en 11" air och har inväntat denna dag för att få lite rabatt, men inte då...

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-11-26 16:42
Ursprungligen av gunek:

Också lite besviken. Tänker köpa en 11" air och har inväntat denna dag för att få lite rabatt, men inte då...

Du var inte ensam om det. Känns lite som "Beatles på iTunes"... Näää, inte så illa.

Fan va besviken jag blir. Jag förväntade mig faktiskt sänkt pris på Beatles verk i Itunes!!!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-11-26 20:14

Gäller erbjudandet bara till midnatt? Eller följer det någon internationell tid (så att man har till imorgon på sig ? )

Also, tror ni att det går att använda sig av studentrabattten + detta erbjudande?

Mvh
MaQ

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-26 21:31
Ursprungligen av MaQ:

Gäller erbjudandet bara till midnatt? Eller följer det någon internationell tid (så att man har till imorgon på sig ? )

Also, tror ni att det går att använda sig av studentrabattten + detta erbjudande?

Mvh
MaQ

Testa läsa på sidan?

"Priserna under shoppingdagen gäller endast den 26 november 2010 - med start kl. cirka 00.00 i Irland, Portugal och Storbritannien, kl cirka 01.00 i Sverige, Belgien, Danmark, Frankrike, Italien, Luxemburg, Nederländerna, Norge, Schweiz, Spanien, Tyskland och Österrike och kl. cirka 02.00 i Finland - och kan ändras. Kampanjpriserna kan inte kombineras med andra erbjudanden. Produktspecifikationer gäller med förbehåll för ändringar. De angivna priserna gäller bara så långt lagret räcker."

  • Medlem
  • Gnesta
  • 2010-11-27 11:02

Var väll rätt väntade rabatter? Är ju ungefär samma varje år.

För min del vart det en iPod Touch 32GB. Inplanerad som julklapp sedan länge, varför inte slå till när man får lite rabatt liksom.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-11-27 16:45

De var en del bra priser tyckte jag på tillbehör. OCh det är inte dåligt med 1000 kronor i rabatt på en dator, det är rätt generöst av Apple enligt mig.

11" Air är nog enormt populär, och jag tror dem har som tanke att den säljer ändå även utan rabatt

Men ännu är inte hoppet ute, som ni vet finns ju CSN/Mecenat rabatten på 10% på alla datorer, jag har forskat lite i detta. Många är inte studenter, men känner någon som är det, är det ok att dem köper en till er? Ja, det är faktiskt det. Samma med tidningsprenumerationer för studenter, de kan man också ge bort.

Så om en student betalar så kan ni få datorn av dem, sen var denna student fått pengarna ifrån spelar ingen roll. Ett tips, om ni vill spara en 1000 lapp till något roligare i jul.

Bevaka tråden