Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som saknar 1Password Chans att få den gratis

Tråden skapades och har fått 85 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Agile Web Solution ger just nu alla sina kunder en möjlighet att ge bort en licens för att fira Thanksgiving. En (1) licens är tveksamt - en del kan ge bort flera stycken. Det innebär att just nu är det massor av folk som ger bort licenser, speciellt för mac, på twitter. Själv har jag efter att mina 2 egna licenser tog slut lyckats få ihop 4 till för mina "nykonverterade" macvänner.

Sök på "1Password" på twitter och svara på alla som erbjuder - efter ett tag blir det napp. Jo, man kan skapa ett nytt konto

Ska man skicka sin mailadress till okända människor för att få programmet, eller vad är det frågan om? Nej jag har inte lärt mig Twitter. Alldeles för gammal.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-11-24 00:23

Skulle inte säga nej till en licens direkt, dock finns jag inte på Twitter.

Man skickar "extraadressen" via DM (Direct Message) till den som vill ge och sedan byter man hos Agile. Å andra sidan får man adressen på den som ger.

För gammal? Kan jag så kan väl du!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-24 00:50

Går ju inte skicka DM om man inte är "följd" av den som ger ut licensen...?

Men man kommer ju överens om att följa varandra när den andra har sagt OK jag ger dig en

Hör du gamle Snabeldrake - vågar du PMa namn och epostadress till mig? I så fall kan du få en 1 password - jag har fått en licens till
Men då får du ge din till boris91 som frågade efter en

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-24 07:32

Jag tar mer än gärna emot en licens då jag kört demot och bara älskar det!

1Password, jag älskar det!

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2010-11-24 10:52

S*t*n vad Agile:s hemsida är seg...

Är det fler 1Password-ägare som har licenser att dela med sig av är jag naturligtvis intresserad.

/c

Har aldrig testat det, men hört mycket om det och är nyfiken.

Skulle tacksamt ta emot en licens om nån vill agera tidig jultomte.

---------

Har fått en licens av joakimo<-- Tack!

Senast redigerat 2010-11-24 20:28

Nu får vi hitta ett sätt att ge vidare - man får ge bort 2-3 stycken så får man en här bör man väl kunna ge tillbaka en i tråden och på så sätt föra det vidare

Snabeldrake har redan fixat en. Jag ha 2 kvar

Christian, eftersom du är online, om du ger vidare minst en till någon ovan som bett om en så PM namn + epostadress så får du en.

Jag håller en till Boris91

Jag har en licens så den som vill ha en kan väl skicka ett PM med Namn + E-mailadress.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-11-24 17:05

Jag har också en att ge ut. Först till kvarn med PM till mig.

Edit: Har ingen att ge ut.

Senast redigerat 2010-11-24 17:24

Jag har fortfarande 1 licens kvar för den som vill ha för man fick tydligen 3 stycken (2 är redan borta.)
EDIT: Den är nu tagen

Senast redigerat 2010-11-24 18:11
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-11-24 17:53
Ursprungligen av GoYoghurt:

Jag har fortfarande 1 licens kvar för den som vill ha för man fick tydligen 3 stycken (2 är redan borta.)

Jag tar gärna en

Om nån har en att dela med sig av så tar jag tacksamt emot! (ger självklart vidare till nån annan om jag får en...)

Hannes

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-11-24 18:50

Jag har en 1password licens till den som behöver och kommer att använda den. PM'a mig med ditt namn som ska stå på licensen och email.

Edit: Borta.

Senast redigerat 2010-11-24 19:46

Lite OT
Har en licens kvar av Knox for Mac. Till någon som sedan delar vidare till någon här
OBS den måste registreras i samman namn och epostadress som 1Password för att man ska kunna dela vidare.
Skicka PM med namn + epostadress

Info
Ni som har eller har fått 1Password for Mac. Under Hjälp, Consomer Center finns informationen hur man delar vidare.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-24 20:33

Jag har nu tack vare macwitty tre licenser att dela ut så pm mig med namn och email så skickar jag vidare en licens.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-24 21:00

Ni som fått av mig precis dela gärna med er vidare till andra 99mac medlemmar under Hjälp, Consomer Center finns informationen hur man delar vidare.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-11-24 21:37

Har nu tack vare macwitty en alldeles egen licens av 1Password!

Jag ska ha 2-3 stycken licenser att ge bort nu och det gör jag till de första som skickar över namn samt mejladress över PM.

EDIT: 2 licenser kvar

Senast redigerat 2010-11-25 13:52
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2010-11-24 21:46

Har ett par licenser. Hör av dig med PM.

EDIT: Slut på licenser.

Senast redigerat 2010-11-24 23:28

Även jag kan skicka licenser numera, skicka PM.

Tack jahve

Inga licenser kvar

Senast redigerat 2010-11-25 08:12
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-24 22:22

Jag vet att detta är ett mac forum, men har någon en licens över för windows? Vore väldigt snällt om någon ville dela med sig till mig.

Ursprungligen av reinew:

Jag vet att detta är ett mac forum, men har någon en licens över för windows? Vore väldigt snällt om någon ville dela med sig till mig.

Du får fråga nån som sitter på Windows.

Som Mac-användare kan man bara dela ut Mac-nycklar.

Jo, men vissa kör dubbelt
Så reinew har fått en licens

Skulle vilja ge bort en licens till min far som kör PC, men kunde bara ge för de som hade mac. Någon mer som sitter på en licens till PC och kan tänkas ge ut den?

Jag fick en licens av macwitty och nu har jag en att dela med mig av. Tar det första PM som kommer till mig och delar till den mejladressen.

---

Licensen är skickad nu.

---

/c

Senast redigerat 2010-11-25 11:45

Hej,

Jag har 1 license till 1Password till Mac & 1 license till Knox kvar.

PM:a med namn och email om ni vill ha

edit: licenserna borta nu.

Senast redigerat 2010-11-25 13:02
Bevaka tråden