Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tack Kjell Häglund på Metro!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Ursprungligen av Kjell Häglund:

Nätforumen är en tekniknörds moment 22. Can’t live with them, can’t live without them. Utan forumen hade jag överhuvudtaget aldrig fått ihop min maskinpark.

+ Bästa teknikforumet på nätet för mig: 99.se. Proffsigt, patinerat och precis lagom stort.

– Data Robotics stängde sitt öppna Drobo-forum och började kräva serienummer för reggning – så att inga nyfikna skulle komma in (och avskräckas från köp).

Metro - Nätforum skapar vår tids värsta neuroser

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-11-22 15:59

Gott att läsa det värmer.

En fjäder i hatten till dig Björnström & Comp

  • Medlem
  • Tranemo
  • 2010-11-22 21:02

Fattar dock inte vad han menar med "can´t live with them"? Finns väl absolut ingen nackdel överhuvudtaget med nätforum

Ursprungligen av x-per:

Fattar dock inte vad han menar med "can´t live with them"? Finns väl absolut ingen nackdel överhuvudtaget med nätforum

jag misstänker att han syftar på användarna. Tänk dig att bo på IDG's forum i en vecka och vara tvungen att dras med alla hönorna. Jag brukar undvika kommenterar på artiklarna på IDG för jag vet att jag vill ta livet av mig och alla andra efter att ha läst de oftast efterblivna kommentarerna som användarna där postar.

1
Bevaka tråden