Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kolla "senast registrerade medlem"

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...lite kul va?

  • Medlem
  • 2003-06-03 22:50
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
...lite kul va?

Vad är det du syftar på??

Skitsamma.
Han kanske syftar på sin egen "Avatar", för den är ju verkligen kul.

Me not get it....

"PowerPalle" hann registrera sig, stark bidragande orsak till förvirringen...

Personen Martin syftade på var ingen mindre än Oscar Bjers, som alldeles nyss registrerade sig på forumet!

Den "hemlige medlemmen" har ännu inte validiserat sitt medlemskap via det automatiska e-postutskicket som forumet genererar. Personens namn syntes för en kort stund, men nu syns den näst nyaste medlemmen igen.

/M

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jon Adolfsson
Personen Martin syftade på var ingen mindre än Oscar Bjers, som alldeles nyss registrerade sig på forumet!

Han har väl skrivit inlägg under "Apple svarar" sedan tidigare?

Jag har svårt att förstå varför Apple-gubbrna inte vågar vara med här.

Ahh....då klarnar Björnströms kryptiska tråd betydligt!
Schysst att kunna sätta "VD för Apple i Norden" som sysselsättning. Det finns liksom bara en som kan göra det.

Välkommen! Jag skulle nog hålla rätt låg profil på detta forum om jag var VD för Apple...

Citat:

Skrevs ursprungligen av Petter M
Han har väl skrivit inlägg under "Apple svarar" sedan tidigare?

Ja, det har han. Och det han skrivit har varit väldigt matnyttigt och informativt för andra medlemmar, eller hur?
Apple är värre än Fort Knox, varför finns det inte en endaste jävel i detta företag som vågar snacka öppet med oss användare?
Får de inte för Steve?
Är Apple ett slags Mc Donald´s?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Petter M
Han har väl skrivit inlägg under "Apple svarar" sedan tidigare?

Ja, fast på ett indirekt sätt. 99mac har alltid agerat mellanhand mellan de frågande och Oscar.

Vad gäller din fråga Nurell. Företag i Apples storlek har säkerligen policies för hur de kommunicerar med användare och press, annat vore konstigt. Tid måste också prioriteras på rätt sätt. Vi bör nog inte uttala oss alltför mycket i den frågan då vi vet så pass lite.

Visst, det finns andra anställda också. Men att utesäljarna på företaget ska prata på om allt möjligt, kan också sluta på fel sätt. Istället för att de vill hjälpa kan det sluta med att det skadar, pga att de helt enkelt saknade insyn i ämnet.

Jag kom att tänka på ett avsnitt av Vita Huset när Josh ger sig in i diskussioner på ett diskussionforum på nätet, i egenskap av sitt yrke, och får på nöten rejält. Det slutar med den slutsatsen att diskussionerna på nätet bäst lämnas därhän eftersom folk är helt rabiata där...

Vad jag försöker säga: Det är lätt att det kan bli fel och misstolkas när en enskild person ska svara för ett helt företag och varje uttalande kan blåsas upp till oanade proportioner. Så jag förstår varför större företag som Apple håller en låg profil när det gäller att delta i diskussionforum som detta.

Men det är ju naturligtvis kul att herr Bjers är en medlem här!

1
Bevaka tråden