Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon med BOSE in-ear hörlurar?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som har dessa hörlurar till sin iphone som får microfonen/svarsknappen att fungera?
BOSE® in-ear-mobilheadset

BOSE® - BOSE® in-ear-mobilheadset: Översikt

Det står att de fungerar med alla typer av iphone modeller. Min 3gs fungerar inte headsettet på. Ljudet fungerar men det går inte att använda microfonen eller svarsknappen. Jag har testat på olika iphone 4. Det fungerade bara på ojailbreakade modeller.

Hörlurskontakten är rengjord.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2010-11-18 00:37

Jag har såna, älskar dem!
De funkade på min gamla 3Gs, jailbreakad och icke jailbreakad.
Funkar även på min nya iPhone 4, jailbreakad och icke jailbreakad.

Ursprungligen av jobke:

Jag har såna, älskar dem!
De funkade på min gamla 3Gs, jailbreakad och icke jailbreakad.
Funkar även på min nya iPhone 4, jailbreakad och icke jailbreakad.

De spelar musik, det gör de. Men om du försöker röststyra båda iphones, får du röststyrningen att fungera genom att hålla in svarsknappen? Kan du ens ta emot samtal via headsettet?

Det är märkligt, för jag har testat på ett par jailbrakade iphone 3gs, 4 (os 4.1) och inte fått detta att funka. Men på alla andra ojailbreakade iphones o touch fungerar det. Kan det vara så att mina är trasiga? Det finns väl ingen mjukvara i hörlurarna som kan spöka?

Ursprungligen av matteus82:

De spelar musik, det gör de. Men om du försöker röststyra båda iphones, får du röststyrningen att fungera genom att hålla in svarsknappen? Kan du ens ta emot samtal via headsettet?

Det är märkligt, för jag har testat på ett par jailbrakade iphone 3gs, 4 (os 4.1) och inte fått detta att funka. Men på alla andra ojailbreakade iphones o touch fungerar det. Kan det vara så att mina är trasiga? Det finns väl ingen mjukvara i hörlurarna som kan spöka?

Jag har också dessa, röststyrning mm fungerar klockrent, både med 3gs och 4g. Det enda jag saknar är volymen på fjärren.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-11-20 01:05

Har precis läst om dem och tänker beställa BOSE® MIE2i Mobile Headset. Det lilla i:et ska tydligen göra dem specialdesignade för Macprodukter.

1
Bevaka tråden