Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa webbaserade "organisationsprogram" med kalender, projekt etc

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi är en mediabyrå om 6 pers som jobbar på uppdragsbasis. Dvs, vi sitter inte 8-17 utan sätter våra egna scheman. Men det är fortfarande viktigt att vi är organiserade. Vi använder Google Apps och därigenom har vi testat bland annat Manymoon och Zoho, men inget har känts klockrent direkt.

Vi tar helst ett gratisalternativ, men vi kan självklart betala för oss om det är värt det - dvs om det är bättre än gratisalternativen.

Vad har ni för tips?
Vi behöver kalender, projekt- och möteshantering och gärna något som är kopplat till Dropbox eller liknande tjänster. Koppling med Google Apps är att föredra.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-14 22:55

Basecamp är riktigt bra, vi har det på universitetet med 35 användare på fem projekt. Låter en dela filer, ha diskussioner, milestones etc. Dock inte integrerat med varken dropbox eller google apps vad jag vet.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2010-11-15 01:25

Jag har liknande frågeställning som TS. Har testat Basecamp, Deskaway och nån till, men saknar bättre integration med kalenderprogramvaror, typ iCal och Google Calendar.

Basecamp synkar ju bara milestones vad jag förstår?

1
Bevaka tråden