Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac snart i din iPhone

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vill bara tipsa om att vBulletin - tillverkaren av ramverket bakom 99mac - nu har lanserat sin första iPhone app. Den är kopplad till deras eget forum och är bara en "showcase" på vad som kommer:

vBulletin Mobile for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

99mac kommer beställa en egen app såklart och det borde inte vara så himla långt borta.
Årets julklapp?

Den verkar lite småbuggig. Ibland laddas innehållet, ibland inte. Om jag väljer att gå från "All content" till "Forum" så visas inget innehåll alls.

Ursprungligen av Capeman:

Den verkar lite småbuggig. Ibland laddas innehållet, ibland inte. Om jag väljer att gå från "All content" till "Forum" så visas inget innehåll alls.

Ja, den är lite långsam och buggig - det kan jag hålla med om.
Men det här är version 1.0.0 och hela poängen med denna release är att stampa bort alla buggar innan den lanseras för sajter (som 99mac).

Förhoppningsvis får dom tummen ur och ger oss möjlighet att beställa inom en månad!

Hatten av för Sheriffen

Senast redigerat 2014-04-03 13:49
Ursprungligen av robertkarlsen:

Hatten av för Sheriffen

Tack - men jag har väldigt lite med det här att göra!

Vi har länge fundera på vilken väg vi skulle gå - mobile "skin" eller Tapatalk app eller egenutvecklad app. Hursomhelst kommer det hända mycket närmaste två månaderna och situationen kommer se lite annorlunda ut i början på 2011

Vad det händer grejer! Skitkul att höra (läs läsa).

Äntligen!

Skall bli spännande.

Så du menar att man ska börja missbruka 99.se även i sin iPhone 4?

Ursprungligen av Tobias Schelin:

Så du menar att man ska börja missbruka 99.se även i sin iPhone 4?

Som om man inte redan gör det ....

Ursprungligen av Goflorp:

Som om man inte redan gör det ....

Nja.. jag har lyckats att hålla mig ifrån 99.se när jag inte sitter med min Macbook.

Låter asbra!
Använder iPhonen mer än datorn till eget surfande nu för tiden....

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-11-20 19:07
Ursprungligen av MagnusB:

Låter asbra!
Använder iPhonen mer än datorn till eget surfande nu för tiden....

Samma för mig. Pendlande till skola används till allmänt websurf och podcasts.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2012-05-09 01:39

På indirekt uppmaning av Capeman bumpar jag denna tråd för iPad-stöd hos 99.se då den riktiga tråden är stängd. Förstår jag det rätt är Tapatalk-stödet i vBulletin kostnadsfritt. Och 99-appen finns bara för iPhone/iPod, men saknas för iPad. Här fyller Tapatalk ett syfte/funktion.

Senast redigerat 2012-05-09 08:20

99-appen finns även för Android.

1
Bevaka tråden