Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Välja bort Livstils trådarna?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • International user
  • 2003-06-03 11:10

Jag tycker att det borde finnas en funktion för att välja bort trådar tex. Livsstil när man koilla i "dagens aktiva" eller i "senaste inlägg". Finns det någon sådan möjlighet??
/Mattias

Precis vad jag tänkt på!
Det vore inte fel om man i sin profil kunde välja vilka forum som ska visas i Dagens aktiva eller Nya inlägg.

  • Medlem
  • 2003-06-03 11:37

Ja, det skulle vara trevligt att kunna välja.

Det kan jag fixa - rättare sagt: jag kan ta bort livsstil ifrån "dagens aktiva" vilket nog ligger i 99mac:s filosofi faktiskt.

(livsstilsforumet finns ju samlat på ett ställe - enkelt att se vad som har hänt för den som vill läsa)

Se till och få det gjort då.

  • Avstängd
  • International user
  • 2003-06-03 11:56
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
Det kan jag fixa - rättare sagt: jag kan ta bort livsstil ifrån "dagens aktiva" vilket nog ligger i 99mac:s filosofi faktiskt.

(livsstilsforumet finns ju samlat på ett ställe - enkelt att se vad som har hänt för den som vill läsa)

Det tycker jag vore guld, men det kanske finns andra som är av motsatt åtsikt??

Citat:

Skrevs ursprungligen av Mattias L
Det tycker jag vore guld, men det kanske finns andra som är av motsatt åtsikt??

Väck med det ur "dagens aktiva". Livsstil har ju t.o.m. ett eget forum: www.99forum.com

Fixat!

Noterar även att våra "konkurrenter" har valt en annan inriktning - där uttalas det öppet man INTE bara ska diskutera Mac utan helst andra ämnen. Positionering!

  • Avstängd
  • International user
  • 2003-06-03 13:06
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
Fixat!

Gött!

1
Bevaka tråden