Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flytta logikkort?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en MacBook Pro (15", 2.2 GHz, intel, 2007) där logikkortet är trasigt (tangentbord och styrplatta funkar ej) OCH en MacBook (13", vit plast) från 2006 där skärmen är trasig.

Fråga:
Kan man ta logikkortet från MacBooken och sätta in i MacBook Pro:en...?

Tänk på att du kan få ditt logikkort fixat gratis, om det gäller detta problem med din MBP:

MacBook Pro: Distorted video or no video issues

Ursprungligen av Raumschiff:

...om det gäller detta problem med din MBP...

Men det gäller ju inte det problemet alls.

Det där handlar om grafikkortsproblem.

Men trådskaparen säger att det är tangentbordet och styrplatttan som inte fungerar på hans MacBook Pro.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Men det gäller ju inte det problemet alls.

Det där handlar om grafikkortsproblem.

Men trådskaparen säger att det är tangentbordet och styrplatttan som inte fungerar på hans MacBook Pro.

Det är mycket sant, jag försöker dock utgå ifrån att alla inte är allvetandes och eventuellt att det finns information som inte framkommit eller att problem beskrivs som inte nödvändigtvis är relaterat, en länk har aldrig skadat

Ursprungligen av stiffler:

Jag har en MacBook Pro (15", 2.2 GHz, intel, 2007) där logikkortet är trasigt (tangentbord och styrplatta funkar ej) OCH en MacBook (13", vit plast) från 2006 där skärmen är trasig.

Fråga:
Kan man ta logikkortet från MacBooken och sätta in i MacBook Pro:en...?

Hej, nej detta kommer inte fungera.
Kolla gärna länken som ovanstående skribent la upp och se om du faller inom ramen för undantagsprogrammet dock

1
Bevaka tråden