Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på webbyrå i GBG?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-10-01 09:22

Hej!

Jag vet att detta inte är direkt mac relaterat och att jag kanske postar i fel forum så jag ber i så fall i förhand om ursäkt redan nu men jag är så van vid att vända mig till er vid problem:)

Saken är den att jag fått i uppgift att hitta en webbyrå som kan göra om firmans hemsidor från grunden så jag tänkte kolla med er om ni kan tipsa om någon Göteborgsbaserad webbyrå som är bra och inte alltför dyr?

Tack på förhand!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-10-20 22:19

kodamera.se brukar ha cyklar på stan med företagsnamnet på. Om det bara är reklamplats eller en uppmaning till medarbetarna att använda cykeln, vet jag inte... Deras hemsida ger ett vettigt intryck.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-10-26 19:45

Ser bra ut, skall kollas upp, tack för tipset!

Ursprungligen av Docko:

Hej!

Jag vet att detta inte är direkt mac relaterat och att jag kanske postar i fel forum så jag ber i så fall i förhand om ursäkt redan nu men jag är så van vid att vända mig till er vid problem:)

Saken är den att jag fått i uppgift att hitta en webbyrå som kan göra om firmans hemsidor från grunden så jag tänkte kolla med er om ni kan tipsa om någon Göteborgsbaserad webbyrå som är bra och inte alltför dyr?

Tack på förhand!

En del tar mycket bra betalt samt för underhåll också. Det beror på om ni ska uppdatera själva eller om det ska ändras saker hela tiden på den. Vad är det för typ av verksamhet och hur stort är det? ska det vara webbshop?

Ursprungligen av calinou:

En del tar mycket bra betalt samt för underhåll också. Det beror på om ni ska uppdatera själva eller om det ska ändras saker hela tiden på den. Vad är det för typ av verksamhet och hur stort är det? ska det vara webbshop?

Upplysningsvis är inlägget du svarar på nästan tio år gammalt, så det kan vara inaktuellt.

Ursprungligen av Zeugma:

Upplysningsvis är inlägget du svarar på nästan tio år gammalt, så det kan vara inaktuellt.

Märkte inte det.....

1
Bevaka tråden