Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Datorn blandar ihop Facebook-konton, mail mm

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Berg
  • 2010-10-20 04:50

Min iMack blandar ihop två olika konton i facebook, olika email adr, olika login. Någon som vet hur man fixar detta.:confused:

Lite mer info får du nog ge oss...

T.ex lite mer detaljer om vad du gör, vilket resultat du förväntar dig, och vilket resultat du får.

Och kanske lite bakgrundsinformation också, t.ex vilken version av OS X du kör, vilken webbläsare (och version) det handlar om.

Du kan ju kanske också berätta om du har provat en annan webbläsare, och om du har provat med en annan användare på datorn.

  • Medlem
  • Berg
  • 2010-10-20 15:18

Version 10.6.4, Safari, har alldeles nyss bytt till mac från windows. Det var aldrig några problem med windows. När jag klickar på min log in kan jag ibland hamna på frugans och ibland på min, om jag t.e.x är inne på min sida och skiftar mellan status och profil kan jag hamna på vilken som, av dessa
Helt ologiskt och utan någon påverkan. Verkar helt enkelt som inte kontona är separerade.
Har rensat cachminne och återställt Safari med hjälp av supporten.

Använder ni samma inloggning till macen eller har ni separata konton?

  • Medlem
  • Berg
  • 2010-10-20 16:13

Har löst problemet, enkelt när man vet. Det var mitt fel, jag gjorde länkar till inloggen, och blandade förståss ihop äpplen och päron.

Tack för hjälpen.

1
Bevaka tråden