Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var köper ni er kontorsförbrukning?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi har blivit storanvändare av 3M Post-it lappar sedan vi började använda Scrum utvecklingsmetodiken på Mantaray. Jag skulle vilja hitta en bra leverantör av kontorsförbrukning som kan leverera "till dörren" och till låg fraktkostnad. Gärna betalning via American Express

Har ni några tips på bra leverantörer?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-10-14 11:08

Vi använder Lyreco - trevliga enkla och hyfsat billiga.
Annars är Ritma sjukt trevliga och tillmötesgående.

Angående att köpa postit billigt så får du nog köpa en kopia nån noname grej.

Även jag en Lyrecoanvändare. Inte för att de är billigast utan för att de levererar dagen därpå hur små kvantiteter man än ska ha. Själv är jag en sådan som oftast kommer på saker som jag behöver med en gång och då kan jag inte vänta flera dagar.

En annan sak är att deras utkörare är bra, eller så har jag haft tur. Vi ett tillfälle hade försäljaren skrivit fel portkod och jag var inte på kontoret eller tillgänglig på telefon men de gjorde fler försök under dagen. Jämför det med vissa andra (ingen nämnd) som inte ens kan ringa det nummer som står när det är portkod.

Jag har börjat köpa kontorsförbrukning på...ICA!

Dom levererar förbrukning (allt från mjölk till toapapper och post-its) varje vecka:
Din ICA-butik på nätet. e-handla på ICA i Kungsholmen - Market Online

1
Bevaka tråden