Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur registrerar jag DropDV?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-09-25 23:26

Hej.
Jag har köpt DropDv från DropDV: import mpeg into iMovie för 40dollar och fått koden för att jag ska få ner den bättre versionen på mac:en för att sen kunna konvertera mpeg filerna till Imovie!
men tyvärr så hittar jag inte vart jag registrerar mig för att få hem orginal DropDv. Men kan tro att det ska ligga under mappen register jag ska registrera mig, men så är tyvärr inte fallet, jag har även skrivit till deras supporter sidan men tyvärr inget svar!!

Så är det någon som kan guida mig rätt så blir jag glad!

Tack så mycket...

ps. kanske är det någon som har ett bättre program om nu detta skulle vara fel på detta?

Jag har flyttat tråden till rätt forum. "Feedback" är till för frågor och synpunkter kring vårt forum.

Jag har också ändrat trådens rubrik. Försök alltid sätta en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om. Bara "DropDV" säger ingenting om vad frågan egentligen gäller.

/Mod

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-09-25 23:36

Fungerar det inte som det står på deras hemsida?

After you receive your registration code via email, launch DropDV and choose "Registration..." from the DropDV pull-down menu. Enter your email address and registration code into the appropriate text fields and click OK.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-09-27 22:08

Nej tyvärr inte! inte som jag har gjort iallafall...men jag kanske gör fel.

när jag trycker "register" så kommer jag bara till den sidan där man köper DropDv o inte där jag ska skriva in mailadress o koden! men som sagt, jag söker säkert fel...

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-09-27 22:11
Ursprungligen av niake:

Nej tyvärr inte! inte som jag har gjort iallafall...men jag kanske gör fel.

när jag trycker "register" så kommer jag bara till den sidan där man köper DropDv o inte där jag ska skriva in mailadress o koden! men som sagt, jag söker säkert fel...

Du ska alltså skriva in dina uppgifter i själva DropDV när du startat det, inte på hemsidan.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-09-27 22:10

Tack så mycket Jesper!...jag är ny här så det är bra att få lite hjälp:)

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-10-01 00:03

jag hittar inte på hemsidan vart jag ska skriva in det, det kommer inte upp någon ruta när jag när jag går in på registrer så jag vet inte vad jag gör för fel?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-10-01 00:35
Ursprungligen av niake:

jag hittar inte på hemsidan vart jag ska skriva in det, det kommer inte upp någon ruta när jag när jag går in på registrer så jag vet inte vad jag gör för fel?

Läste du inte inlägget ovanför ditt? Det står INTE på hemsidan, utan direkt i själva programmet!

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-10-01 08:19

Läs inlägg nummer 3 igen, den feta texten.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-10-04 08:14

Det har nu ordnat sig! Det var jag som bara inte hitta rätt, super tack för all hjälp ni som skrev:)

/Nisse

1
Bevaka tråden