Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes vägrar synka random album

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har ett problem. iTunes vägrar synka över ett par album jag rippat in (ett par cd-soundtracks till filmer). Allt är ifyllt korrekt och jag synkar poden och tittar sen under /musik, men där finns inget på exv. Wendy Carlos, som gjort Clockwork Orange-soundtracket. Det står som artistnamn osv och flera andra album jag rippat vid samma tillfälle, kopieras över utan problem. Helt random och det gäller även andra album, totalt kanske 4-5 stycken. Nån som har nån aning? Som sagt har jag kollat artistnamn och allt sånt, så jag letar under rätt bokstav, men ingen lycka. Jag har även checkat så inget är avbockat eller så, och uppdaterat iTunes.

Vadan detta? Lirar en MBA med Leopard, iPod classic köpt höst 2007.

Ingen som vet något tydligen. Konstigt. Märkt att det hänt med fler album nu. Svårt veta hur många exakt eftersom jag har 9000+ låtar på iPoden men det är ett par-tre iaf. Som inte finns på poden trots att det är synkat, trots att allt är iklickat och SKA synka. Trots att jag letar under rätt namn. Mycket, mycket märkligt.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2010-10-05 07:31

Den har inte hamnat under "Compilations" då? Det har hänt mig vid några tillfällen.

1
Bevaka tråden