Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fotostativ för iPhone 4

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu när iPhone 4 har en vettig kamera- och videofunktion så vore det intressant att kunna montera telefonen på mitt Manfrotto-stativ. Någon som köpt den här eller någon annan hållare? Bra/dåligt?

Ser intressant ut. Jag har ett hemmabygge just nu (hårt skal med påklistat "clips" för att sätta fast på en GorillaPod. Funkar ok och väger inget. Men hållare för ett riktigt stativ verkar klart intressant, funderar på att beställa.

  • Oregistrerad
  • 2010-09-10 14:44

Jag köpte den här:
TRIPOD STAND HOLDER FOR CELLPHONE HTC droid Incredible - eBay (item 230515761239 end time Sep-22-10 06:31:18 PDT)

Funkar perfekt även om den spänner rätt hårt över kanterna men det finns ett mjukt material inuti och jag har inte sett några märken på min iPhone 4. Det går fint att montera bort själva fästet och använda till valfritt stativ.

Ursprungligen av Iphone77:

Jag köpte den här:
TRIPOD STAND HOLDER FOR CELLPHONE HTC droid Incredible - eBay (item 230515761239 end time Sep-22-10 06:31:18 PDT)

Funkar perfekt även om den spänner rätt hårt över kanterna men det finns ett mjukt material inuti och jag har inte sett några märken på min iPhone 4. Det går fint att montera bort själva fästet och använda till valfritt stativ.

Verkar bra, då kanske man inte behöver plocka bort fodralet från telefonen vid användning heller? Stor risk att man tappar den just när man fibblar med sådant där annars.

Ser bra ut!
Fick du den skickad till Sverige? Sverige är inte med på deras lista...

Ursprungligen av Mutant:

Nu när iPhone 4 har en vettig kamera- och videofunktion så vore det intressant att kunna montera telefonen på mitt Manfrotto-stativ. Någon som köpt den här eller någon annan hållare? Bra/dåligt?

Den går väl att mounta på vilket skapligt stativ som helst?
I så fall verkar den ju helt ok. Kan tänka mig att köpa en sådan också.

  • Oregistrerad
  • 2010-09-10 16:45

Det var inte samma säljare men jag fick varan inklusive frakt från hong kong för $6 Här är en annan säljare som tar $2 för frakten:

http://cgi.ebay.com/TRIPOD-STAND-HOLDER-CELLPHONE-HTC-droid-Incredible-/270630772871?pt=PDA_Accessories&hash=item3f02d9e087#shId

Stort tack!
Det här är ju ett seriöst alternativ för handhållet:
OWLE Bubo iPhone Camera Mount with Wide Angle Lens + Mic

Ursprungligen av Peterji:

Stort tack!
Det här är ju ett seriöst alternativ för handhållet:
OWLE Bubo iPhone Camera Mount with Wide Angle Lens + Mic

Cool pryl!

  • Medlem
  • Slagsta, Stockholms län Sweden, Sweden
  • 2010-09-10 19:06
Ursprungligen av Mutant:

Nu när iPhone 4 har en vettig kamera- och videofunktion så vore det intressant att kunna montera telefonen på mitt Manfrotto-stativ. Någon som köpt den här eller någon annan hållare? Bra/dåligt?

Det är nog inte särskilt svårt att fixa ihop något liknande själv, ser inte ut som top- notch kvalitet precis.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-10 21:34

Jag väntar på att det ska komma ett sånt där gorilla-stativ med magnetfötter till iPhone 4. Har tänkt önska mig ett sådant i julklapp nämligen!
http://joby.com/gorillapod

1
Bevaka tråden