Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är 99mac ett företag?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-05-30 12:32

Jag har fått en uppgift i skolan "Analys av ett valfritt företag".

Det är tänkt att man ska svara på frågor av typen "Vilka basstrategier och ledarskapstyper är relevanta i företaget idag?" och "Vilka är nyckelintressenter?".

Jag började skriva om 99mac.com (för att det är så bra och min mamma gav rådet) men sen kom jag på, är 99mac ett företag? Vad är ett företag?

Vet inte vilket forum det här passar på. Ekonomiforum? Men det finns inte.

tackar på förhand

99mac är inte ett företag utan en community av Macanvändare över hela landet. Det finns inte några kommersiella tjänster eller avsikter med siten.

Under lång tid stod jag personligen för alla kostnader men under den senaste tiden har alltfler bidragit till verksamheten (både medlemmar och sponsorer).

  • Oregistrerad
  • 2003-05-31 00:25

Fantastiskt att du har ordnat allt det här.

Nu fick jag mail från min lärare som gärna ville läsa analys om er iallafall. Jag vet att han har mac så om han inte finns här redan så kommer han nog snart.

Om någon har något klokt att säga om 99macs strategiska planeringsprocess så är jag tacksam.

Citat:

Skrevs ursprungligen av annakm
Fantastiskt att du har ordnat allt det här.

Nu fick jag mail från min lärare som gärna ville läsa analys om er iallafall. Jag vet att han har mac så om han inte finns här redan så kommer han nog snart.

Om någon har något klokt att säga om 99macs strategiska planeringsprocess så är jag tacksam.

Planering? Jag?

Vi har 99mac:s första planeringsmöte imorgon faktiskt - då träffas Guru-gänget för första gången runt ett konferensbord. Blir spännande!

1
Bevaka tråden