Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tidslinje, tidsaxel vid musikspelning på iPhone.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gotland
  • 2010-09-06 18:20

Jag har haft min iPhone 4 i några dagar nu. Har tidigare inte haft någon iPod eller iPhone. Lyssnar mycket på podradio, och häromdagen är jag helt säker på att jag hade en tidslinje när jag lyssnade. Dvs. så att man vet hur lång tid man spelat en låt eller ett podavsnitt, och också hur lång tid som är kvar.

Idag hittar jag inte den, och förstår inte varför den inte finns. Jag har hellre den än volymkontroll, till volymen använder jag volymknapparna.

Jag skulle vara hemskt tacksam om någon kan hjälpa mig att få fram tidslinjen. Och om någon har en förklaring till varför det inte är default. (vad heter default på svenska?)

Peta på skärmen.

  • Medlem
  • Gotland
  • 2010-09-06 18:39

Ha! Jag som tyckte att jag petade och drog och flipprade. Men en liten touch det var allt. Jag tackar och bockar och ser fram emot den dagen jag kan kalla mig en van användare.

Ursprungligen av enkel:

Ha! Jag som tyckte att jag petade och drog och flipprade. Men en liten touch det var allt. Jag tackar och bockar och ser fram emot den dagen jag kan kalla mig en van användare.

Det kommer, det kommer..

1
Bevaka tråden