Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

mmm.. Enter the matrix

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-05-29 18:48

när får vi set det till mac kan man undra? fint spel

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-30 10:13

Är det verkligen något att ha då?
De flesta verkar ju såga det.
Fast the matrix är ju alltid the matrix.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-05-30 10:22
Citat:

Skrevs ursprungligen av Leijon
Är det verkligen något att ha då?
De flesta verkar ju såga det.
Fast the matrix är ju alltid the matrix.

skitkul tyckte jag.. snyggt gjort och balla fighter, skön känsla i det

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-30 10:25
Citat:

Skrevs ursprungligen av Buckner
skitkul tyckte jag.. snyggt gjort och balla fighter, skön känsla i det

Då kanske man ska testa det!

Det är ett hyrspel.

  • Medlem
  • Hammarö
  • 2003-05-30 15:05

Jag har testat det och tyckte inte att det var speciellt bra. Visserligen var det på en sunk-Xbox som jag testade det. Så jag var lite illamående vid tillfället. Antagligen rockar det på en Mac

  • Medlem
  • Örebro
  • 2003-05-30 19:34

Jag testade spelet hos en pc-polare.
Den sk. Bullet-time effekten är inte så imponerande, effekten i Max Payne är snyggare gjord tycker jag.

Plus till mellan-sekvenserna/filmerna, som är gjorda med de riktiga skådisarna från filmen. Och om man klarar spelet vilket min polare hade gjort, så får man se en trailer till "Matrix Revolutions", vilket är mycket trevligt.

En annan sak som är lite kul är att man faktiskt blir lite skraj när 10 st Agent Smith är en i hälarna, då finns det bara en sak att göra.., springa!

Jag har inte testat det Matrix, men jag är helt såld på Max Payne. Det bästa spel i genren jag någonsin spelat! Det är också första gången någonsin som jag upplever att jag längtar intensivt efter nästa titel: Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Men det dröjer säkert till långt in i 2004 innan den kommer till Mac...

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-06-06 23:57
Citat:

Skrevs ursprungligen av Udo
Jag testade spelet hos en pc-polare.
Den sk. Bullet-time effekten är inte så imponerande, effekten i Max Payne är snyggare gjord tycker jag.

Plus till mellan-sekvenserna/filmerna, som är gjorda med de riktiga skådisarna från filmen. Och om man klarar spelet vilket min polare hade gjort, så får man se en trailer till "Matrix Revolutions", vilket är mycket trevligt.

En annan sak som är lite kul är att man faktiskt blir lite skraj när 10 st Agent Smith är en i hälarna, då finns det bara en sak att göra.., springa!

Focus delen är kanske inte så snygg när man vejar skott och så men det är grymt om man kutar upp på en vägg för att hoppa till nästa och sen avsluta men en kreftig spark en vakts huvud... snyggt gjort är det också
i Max Payne är det så "lama" och få saker du kan göra i bullet time

1
Bevaka tråden