Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth headset i stil med SE DS220 som FUNGERAR med iPhone

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-08-21 09:40

Det finns några trådar om liknande ämnen men jag tänkte försöka specificera mig ordentligt så jag väcker ingen gammal tråd.

Det jag söker är ett headset i stil med Sony Ericssons DS220 (http://www.ces-show.com/news_images/0026_sony-ericsson-bluetooth-headset-review.jpg). Problemet med det här headsetet är, som med så många andra, att skip-track-knapparna inte fungerar. En kompis har detta, eller ett liknande headset, och play/pause funkar och även volymen men inte skip.
Visst, det går ju att leva med, och efter att ha pajat hörlursutgången på min gamla iPod Touch så är BT-headset väldigt önskvärt..

Är det någon som vet:
1. Om det finns något headset som faktiskt funkar som det ska med iPhone2
(Om inte: 2. VARFÖR det inte fungerar?!)

Tack på förhand!

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-08-21 09:51
Ursprungligen av ecth:

Problemet med det här headsetet är, som med så många andra, att skip-track-knapparna inte fungerar. En kompis har detta, eller ett liknande headset, och play/pause funkar och även volymen men inte skip.

Att byta spår med skip-track-knapparna kommer med iOS 4.1, det är inte fel på headsetet.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-08-21 11:04
Ursprungligen av Mija:

Att byta spår med skip-track-knapparna kommer med iOS 4.1, det är inte fel på headsetet.

Att det inte är fel på headsetet vet jag, ty det fungerar ju med alla andra telefoner, men vad har du för källa på att ovanstående stämmer?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-21 11:21
Ursprungligen av ecth:

Att det inte är fel på headsetet vet jag, ty det fungerar ju med alla andra telefoner, men vad har du för källa på att ovanstående stämmer?

Internet...

iOS 4.1 finally implements AVRCP stereo Bluetooth controls

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-08-21 13:21

Danke.

1
Bevaka tråden