Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere (2010-08-19)

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Underhåll eller?

Nya produkter troligen, spännande att se vad.

Tror inte det blir några nya produkter. Antagligen bara underhåll.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2010-08-19 09:09

Spontant så ser jag inget nytt?

Ursprungligen av djdisc:

Spontant så ser jag inget nytt?

Hos mig är den fortfarande nere..

Ursprungligen av J THOMAS E:

Hos mig är den fortfarande nere..

Prova att ladda om sidan...?

Ursprungligen av Capeman:

Prova att ladda om sidan...?

Tyckte jag gjorde det..

Nej, som sagt är det nästan aldrig nya produkter när Apple Store går ner på en annan dag än en tisdag.

Ursprungligen av Capeman:

Nej, som sagt är det nästan aldrig nya produkter när Apple Store går ner på en annan dag än en tisdag.

Jag är för ny apple-fanatiker för att veta såna detaljer. Men man lär så länge man lever.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-08-19 09:15
Ursprungligen av Capeman:

Nej, som sagt är det nästan aldrig nya produkter när Apple Store går ner på en annan dag än en tisdag.

Ops missade Word!

Ursprungligen av Capeman:

Nej, som sagt är det nästan aldrig nya produkter när Apple Store går ner på en annan dag än en tisdag.

Sen är det också fel tidpunkt på dagen. Vid den här tiden brukar det bara handla om underhåll eller möjligen någon liten grej som när priserna på Mac Pro kom härom veckan. Men de stora lanseringarna brukar ske efter lunch svensk tid (dvs morgonen amerikansk tid).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-08-19 09:14

Som sagt. Det är torsdag. Inte tisdag.

Förresten, var det någon fler än jag som blev spammad av mejl från AppleStoreCheck? Jag tycker det är en ok tjänst för att veta när Apple Store går ner, men åtta stycken var lite onödigt.

Ursprungligen av Adrian B:

Förresten, var det någon fler än jag som blev spammad av mejl från AppleStoreCheck? Jag tycker det är en ok tjänst för att veta när Apple Store går ner, men åtta stycken var lite onödigt.

Japp, jag fick också åtta mail.

1
Bevaka tråden