Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När tror du att nästa version av iLife och iWork kommer?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • International user
  • 2009-08-28 15:29

tänkas komma?

Vill ju inte "uppgradera" mina '08 versioner nu då jag gissar att dom snart kan vara här.
Så blev det ju ialla fall förra året, han knappt installera iWork '08 innan '09 kom

troligen i början av 2010 någon gång, januari/februari typ. Gissning. någon som trumfar?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-30 10:34

Dom kanske hoppar över '10? Det kom ju ingen '07 tex.. Men om du klarar dig med '08 så är det ju bara att vänta tills '10 kommer.

  • Avstängd
  • International user
  • 2009-08-30 11:06

Nja, det finns vissa saker i bägge 09 paketen som jag saknar i 08:n och sist så kom ju annonseringen av dom nya i september-oktober om jag inte minns fel så det skulle ju kännas surt att köpa nu och sedan se nya igen strax efter när man inte kan uppgradera (är väl lite i osync här )

Jag lutar med till september, lagom till skolstarten kanske.

  • Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2010-07-22 17:23

Apple har ju skippat årtalen i namnet just för att slippa hysterin om när det måste lanseras.

Heter enbart iLife och iWork numera.

Ursprungligen av mattem:

Apple har ju skippat årtalen i namnet just för att slippa hysterin om när det måste lanseras...

Nja, det är väl en av faktorerna kanske. Jag tror mer på att de helt enkelt inte vill sälja en 09-produkt när 2009 tog slut och det står 2010 i almanackan.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-09-06 13:58

iLife'11 på gång?

iLife '11 Family Pack shows up on Amazon

Ursprungligen av TUAW:

However, a sharp-eyed reader pointed out that an iLife '11 Family Pack listing has appeared on Amazon.com. A Macworld reader found it a few weeks ago, and it appears it has been listed on Amazon since July 27th. The family pack's price is US$99, and its shipping time is listed as "2 to 4 weeks." The TUAW reader who tipped us off on it said she attempted to purchase it without problems and "Did not finalize the order, but was able to get right up to the final confirmation without an error."

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-09-06 14:35

Jag undrar om iLife-paketet kommer att vara optimerat för de nya sakerna i Mac OS X 10.6? Verkar rimligt men då har vi ju situationen att iLife, det som kommer med nya datorer gratis, är bra mycket modernt både på ytan och i grunden än Final Cut Studio.

1
Bevaka tråden