Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify Premium + Offline Mode

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vara
  • 2010-07-14 00:22

Vart kan man köpa spotify premium absolut billigast?

Hur mycket plats tar det att använda Offline-Mode?
Och frigörs platsen när man avbockar den, tidigare ibockade spellistan?

Tack för svar!

Senast redigerat 2010-07-14 14:13
  • Medlem
  • Harestad
  • 2010-07-14 00:57

Billigare än 99kr/mån är nog svårt att hitta väl?

För att använda Offlinemode behöver du logga in minst en gång i månaden. Och musik du kryssar ur från Offlinemode försvinner från datorn.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-14 09:37

Kan vara om ex.vis din internetleverantlr/mobiloperatör kör något race med lägre månadskostnad.
Just nu kör jag för 69/mån för Premium, erbjudande jag fick via Bredbandsbolaget.

  • Medlem
  • Vara
  • 2010-07-14 12:11

aha, jo 99kr är nog det som gäller om man inte har chansen till något erbjudande.
Men det tycker jag allt det är värt!

Okej då var det som jag trodde då

Vilka kör premium?
Funkar fint?

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-14 13:37
Ursprungligen av P-W:

aha, jo 99kr är nog det som gäller om man inte har chansen till något erbjudande.
Men det tycker jag allt det är värt!

Okej då var det som jag trodde då

Vilka kör premium?
Funkar fint?

Jag kör som sagt premium och det funkar bra, både offline samt via iPhone. Så länge det finns 3Gtäckning fungerar det riktigt bra via iPhone.
Lätt värt 99/mån.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-14 14:17

Jag har alltid haft ett problem med Spotify som jag inte har brytt mig om att direkt kolla närmare på men det är att varje gång jag installerar en uppdatering till Spotify alternativt måste göra en reset på mitt lösenord så försvinner de låtar jag har sparat i Offline-mode.

Oerhört störigt!

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-14 14:32
Ursprungligen av zinned:

Jag har alltid haft ett problem med Spotify som jag inte har brytt mig om att direkt kolla närmare på men det är att varje gång jag installerar en uppdatering till Spotify alternativt måste göra en reset på mitt lösenord så försvinner de låtar jag har sparat i Offline-mode.

Oerhört störigt!

Låter som någon form av hashlösning kanske? Dvs ändras lösenordet så ändras hashen.
Känns som att det kan vara något åt det hållet iaf.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-14 14:42
Ursprungligen av Drakfot:

Låter som någon form av hashlösning kanske? Dvs ändras lösenordet så ändras hashen.
Känns som att det kan vara något åt det hållet iaf.

Jag håller helt med, det är också vad jag kommit fram till. Men detta tycker jag är en direkt brist i mjukvaran, detta skulle de ju ha löst i samband med att de introducerade just detta med offline-filer.

Spotify räddar min dag varje dag och för 100kr /mån njuter jag av min playlist i min underbara iPhone. Dessutom slipper jag reklamen och får bättre kvalité på musiken! Fungerar utmärkt.

Min playlist. Playlist by emilkihlstrom - Spotify

  • Medlem
  • Vara
  • 2010-07-20 20:17
Ursprungligen av emilio95:

spotify räddar min dag varje dag och för 100kr /mån njuter jag av min playlist i min underbara iphone. Dessutom slipper jag reklamen och får bättre kvalité på musiken! Fungerar utmärkt.

Min playlist. playlist by emilkihlstrom - spotify

. (y)

Lätt bästa appen! Har mitt Spotify på drygt 12 timmar om dagen. Arbetar som kock så har köpt lite högtalare att ha i köket. Fungerar klockrent!

29kr

Fick erbjudande av Telia: Spotify Premium 29kr/mån till 31/12.

1
Bevaka tråden