Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Favoritspel till Mac?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Undrar bara vilka spel folk på 99 spelar? Har lite problem att hitta roliga "Nya" spel:tveksam:

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2010-07-13 14:42

För dig med för-mycket-tid-att-slösa-bort: BeJeweled 2 från PopCap Games. Inte direkt nytt, men det är inget större problem med tiden...

Ursprungligen av frazze:

För dig med för-mycket-tid-att-slösa-bort: BeJeweled 2 från PopCap Games. Inte direkt nytt, men det är inget större problem med tiden...

Hmmm För mycket tid vet jag inte om jag har... Men att fördriva tiden med spel lite då och då är det väl inget fel med?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-13 15:05

WarCraft 3, Half-Life 2, Duke Nukem 3D (EDuke32). Typ samma som jag lirade på PC...

Ursprungligen av imaster:

WarCraft 3, Half-Life 2, Duke Nukem 3D (EDuke32). Typ samma som jag lirade på PC...

Riktigt bra spel!

  • Medlem
  • 2010-07-13 16:34

Half Life 2, Portal, Machinarium, Majic Jungle's Chopper, Full Throttle, No One Lives Forever, Continuum, Dirtbike 3D... Och Bioshock, ja.

Senast redigerat 2010-07-13 16:45
  • Medlem
  • 2010-07-13 16:34

Portal! Grymt kul. Snart kommer ju tvåan oxå.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-13 16:56

Machinarium tyckte jag var kul, snygg och humoristiskt gjort också. Kostar heller inte så många kronor.

Machinarium

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-14 07:32

Machinarium ja, det har jag också. Kul men lite för kort. Påminner starkt om det gamla Beneath a Steel Sky (som finns till iPhone och fortfarande, 16 år senare, är grymt kul).

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-14 09:31
Ursprungligen av imaster:

Machinarium ja, det har jag också. Kul men lite för kort. Påminner starkt om det gamla Beneath a Steel Sky (som finns till iPhone och fortfarande, 16 år senare, är grymt kul).

BaSS, ett av mina absoluta favoritspel genom tiderna! Köpte det direkt till iPhone med
Ladda ner ScummVM för Mac här: ScummVM :: Downloads
sedan BaSS (från samma sida) här: ScummVM :: Downloads
Går även att få från gog.com om man inte vill köra med ScummVM ovan: Beneath a Steel Sky - GOG.com

Slutade spela för några månader sedan. Meningslöst tidsfördriv.

Kan dock medge att jag spelade Age of Empires 3.

1
Bevaka tråden