Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det här är iPhone 4

Tråden skapades och har fått 334 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det är ett lotteri, medborgare. 100% lotteri.

Ursprungligen av speer:

Bor i stockholm och hade tänkt skaffa en så fort den släpps... Någon som har ett förslag på vart man ska gå för att lättast får tag i en(med telia i stockholm)? Känns som om telia butik på kungsgatan kommer få in flest men dit kommer ju också flest gå...

Ursprungligen av Zimmerman:

Det är ett lotteri, medborgare. 100% lotteri.

Det är inget som helst lotteri. Jag har bokat en på Telenor-butiken. De har redan lagt upp den som produkt i sitt system. Enda kravet var att man hämtar den på releasedagen annars släpper de iväg telefonen dagen efter.

Ursprungligen av PeeMaN;:

Det är inget som helst lotteri. Jag har bokat en på Telenor-butiken. De har redan lagt upp den som produkt i sitt system. Enda kravet var att man hämtar den på releasedagen annars släpper de iväg telefonen dagen efter.

Vilket pris har de lagt upp på telefonen?

Ursprungligen av BlackSmp:

Vilket pris har de lagt upp på telefonen?

99999 eller något stog det tror jag.... vilket är samma sak som att de inte vet.

Det handlar inte om bokning. Det är en annan sak. Läs trådens startinlägg.

Ursprungligen av PeeMaN:

Det är inget som helst lotteri. Jag har bokat en på Telenor-butiken. De har redan lagt upp den som produkt i sitt system. Enda kravet var att man hämtar den på releasedagen annars släpper de iväg telefonen dagen efter.

Bevaka tråden