Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mystisk Apple-produkt

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag såg i Appleinsider (AppleInsider | Pictures of Apple-branded 3cm-by-3cm touchscreen surface) att det läckt ut något om minatyr skärm.

Jag gissar att skärmen är till en framtida fjärrkontroll till framtida AppleTV.

Vad tror ni?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-07-11 14:48

Fingeravtrycksläsare?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-07-11 14:51

Skulle bli förvånad om Apple presenterade den här på iPod eventet :/

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-12 08:59
Ursprungligen av fedi-93:

Skulle bli förvånad om Apple presenterade den här på iPod eventet :/

Skippa knapparna både på skärmen och på sidorna, ge den sen swipe kontroller så kan det nog funka. Det kommer vara en miljard gånger bättre än den nuvarande Shuffle'n.

Förbaskat kul i så fall.
behöver snart en ny "microspelare", shufflen jag har idag börjar bli bra sleten.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-12 09:11

Själv hade jag hellre sett denna lilla skärm mynna ut i en iWatch-produkt. Hade varit riktigt trevligt

Ursprungligen av zinned:

Själv hade jag hellre sett denna lilla skärm mynna ut i en iWatch-produkt. Hade varit riktigt trevligt

apropå iWatch o aningen OT: såg en kille för något tag sedan med en klocka eller nåt med telefon inbyggt. Såg väldigt fånigt och obekvämt ut när han pratade in i mikrofonen som uppenbarligen satt på handleden

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-12 11:32
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

apropå iWatch o aningen OT: såg en kille för något tag sedan med en klocka eller nåt med telefon inbyggt. Såg väldigt fånigt och obekvämt ut när han pratade in i mikrofonen som uppenbarligen satt på handleden

Bluetooth någon?

Det du menar såg antagligen lika fånigt ut som det gör i det man ser från nästan alla tv-serier i USA. Alla talar med speakerphone påslaget och håller telefonen framför munnen som den vore en macka de ska skyffla in i munnen Well well, nog med OT.

Jag hade verkligen velat se denna tänkbara iWatch. Tänk dig en klocka på handleden som endast består av en enda tryckkänslig display...me want.

1
Bevaka tråden