Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej kära vänner!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En snabb presentation av mig!

Är en kille på 24, har använt Mac i snart 3 år. Var tyvärr inte med "back in the days" men jag känner att jag har hämtat ikapp rätt så bra

Har sedan 2 år tillbaks jobbat inom en Appple Premium Resellers utanför Sverige.

Den tid som använder framför datorn spenderar jag mycket till min Mac Mini Server 10.6 som jag gillar skarp, försöker lära mig lite programering och divers annat som intresserar och som kan vara nyttigt.
Ett litet projekt som jag har på min fritid är macfaq.se där jag vill skapa en kunskapsbas för mina vänner.

När jag inte jobbar eller macar så blir det endel klättring.

Känns bra att vara här hos er på 99.se och jag hoppas att kunna bidra med lite nytta!

Tack och bock!

Hjärtligt välkommen, hoppas du ska trivas!

Hej på dig! Kul att se dig igen Tänkte på vårt gamla motto hos vår tidigare arbetsgivare igår (fråga mig inte varför)

- Köper du en ACD 30-tummare istället för en iMac 24 så är du f-nimej dummare än XX (vår kollega!

Detta ska sägas när kunden och kollegan är på plats, dessutom så ska man peka på kollegan.

Välkommen hit btw!

Har fortfarande inte kommit över att du köpte en Mini server. Saknar våra rökpauser i garaget med.

Tusen takk Capeman!!

gabbeman!
Ja jag saknar våra rökpauser jag med, alla skämt om landet mot öst. vår kära kollega, den dumma X X.
aja, det var tider det.

men jag kan säga att Mac Mini Servern rullar bättre än vår gammla kollega, och den är mysig tyst och snäll.

tack för det varma välkomnandet!!

  • Medlem
  • Täby
  • 2010-07-12 11:04

Välkommen hit, hoppas du skall trivas och sprida kunskap och få svar på ev frågor på forumet

Ja, jherrlin besitter en mängd kunskap om sköna UNIX-kommandon, teknikaliteter i OS X Server som ingen vanlig människa begriper med mera med mera. Med Jherrlin här så ökade kunskapsbasen betydligt i ett svep.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-12 23:18
Ursprungligen av gabbeman:

Ja, jherrlin besitter en mängd kunskap om sköna UNIX-kommandon, teknikaliteter i OS X Server som ingen vanlig människa begriper med mera med mera. Med Jherrlin här så ökade kunskapsbasen betydligt i ett svep.

Whee, *nix!
Hjärtlig välkommen Jherrlin!

Välkommen ombord!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-14 22:18

Roligt att du signar in, hoppas vi kan hjälpa dig med något inom mac världen här i denna kloka mac sfär.

1
Bevaka tråden