Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Grymt skydd för iPhone 4

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2010-07-04 19:05

Tror precis jag hittade exakt det skydd jag vill ha till min 4:a...
Någon mer som är på?

ElementCASE

Beställt:-)

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-04 19:21

Det var rätt snyggt. Synd att dem var tvungna att ha sin logga på sidan bara.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-04 19:54

Snygg, ja men ser "tung" ut istället. Jag kommer nog inte skaffa det.

  • Medlem
  • Borås
  • 2010-07-04 20:06

Visst, loggan sitter där men namnet "vapor" e rätt coolt;-) och vikten är bara 30 gram...

Den ser ut att göra telefonen rätt mycket större.. Någon som hittat mer bilder? Var väldigt dåligt med det på deras hemsida..

Ser grymt ut!

Blir man inte lite nervös att förhandsbeställa ngt som heter "Vapor"?

Vaporware = Program som omtalas vitt och brett men sedan aldrig kommer ut...

Känns lite som beställa skyddet "Blåsningen" ungefär

Men, de kanske är seriösa.

ElementCASE är ett ganska välkänt företag, så vaporware är det nog absolut inte.

Ursprungligen av iphonebutiken:

ElementCASE är ett ganska välkänt företag, så vaporware är det nog absolut inte.

det känns bra. För det var en fräck grej de hade.

Ursprungligen av iphonebutiken;:

ElementCASE är ett ganska välkänt företag, så vaporware är det nog absolut inte.

Det är iofs ingen garanti, Det finns gott om välkända företag som använder sig av vaporware.

(bara en allmän kommentar, jag har ingen anledning att tro att detta skulle vara vaporware;))

Den var snygg!

Och Ive & Co. som slitit sig blodiga på att slimma nya Iphone - som kompromissat elektronik till förbannelse för att minimera alla mått inpå tiondelar av en millimeter - som slipat bort gram efter gram under designarbetets gång - dom gråter sig alla till sömns nu när alla dessa fördömda skydd, skal, bumpers, shells börjar säljas...och än värre; börjar användas.
Vi andra känsliga esteter som ser eländet i vardagen lider ju också, men vi måste bita ihop ty det är ju trots allt en demokratisk rättighet att vara smaklös och kitchig.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-05 00:24
Ursprungligen av Zimmerman:

Och Ive & Co. som slitit sig blodiga på att slimma nya Iphone - som kompromissat elektronik till förbannelse för att minimera alla mått inpå tiondelar av en millimeter - som slipat bort gram efter gram under designarbetets gång - dom gråter sig alla till sömns nu när alla dessa fördömda skydd, skal, bumpers, shells börjar säljas...och än värre; börjar användas.
Vi andra känsliga esteter som ser eländet i vardagen lider ju också, men vi måste bita ihop ty det är ju trots allt en demokratisk rättighet att vara smaklös och kitchig.

Håller med något så oerhört!

Ursprungligen av Zimmerman:

Och Ive & Co. som slitit sig blodiga på att slimma nya Iphone - som kompromissat elektronik till förbannelse för att minimera alla mått inpå tiondelar av en millimeter - som slipat bort gram efter gram under designarbetets gång - dom gråter sig alla till sömns nu när alla dessa fördömda skydd, skal, bumpers, shells börjar säljas...och än värre; börjar användas.
Vi andra känsliga esteter som ser eländet i vardagen lider ju också, men vi måste bita ihop ty det är ju trots allt en demokratisk rättighet att vara smaklös och kitchig.

Väl talat Zimmerman!
en iPhone ska användas och se ut som en iPhone, framförallt iPhone 4 som är så läcker.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-05 09:50
Ursprungligen av Zimmerman:

Och Ive & Co. som slitit sig blodiga på att slimma nya Iphone - som kompromissat elektronik till förbannelse för att minimera alla mått inpå tiondelar av en millimeter - som slipat bort gram efter gram under designarbetets gång - dom gråter sig alla till sömns nu när alla dessa fördömda skydd, skal, bumpers, shells börjar säljas...och än värre; börjar användas.
Vi andra känsliga esteter som ser eländet i vardagen lider ju också, men vi måste bita ihop ty det är ju trots allt en demokratisk rättighet att vara smaklös och kitchig.

Jag kan väll hålla med om det också. Förutom att jag vill inte kalla alla som använder skal för smaklösa dock.

Ursprungligen av Cokey:

Jobbigt med en insexnyckel varje gång jag ska sätta den i bilen eller, i min docka på jobbet eller i min docka vid sängen eller i min stereo i köket.

Väldigt sant.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-09 10:50
Ursprungligen av Zimmerman:

Och Ive & Co. som slitit sig blodiga på att slimma nya Iphone - som kompromissat elektronik till förbannelse för att minimera alla mått inpå tiondelar av en millimeter - som slipat bort gram efter gram under designarbetets gång - dom gråter sig alla till sömns nu när alla dessa fördömda skydd, skal, bumpers, shells börjar säljas...och än värre; börjar användas.
Vi andra känsliga esteter som ser eländet i vardagen lider ju också, men vi måste bita ihop ty det är ju trots allt en demokratisk rättighet att vara smaklös och kitchig.

Word! Ännu bättre hade varit om Apple dumpade sina "bumpers". Hade livet varit en App Store så hade nog Apple förbjudit tredjehandsskydd

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-05 09:14

Jobbigt med en insexnyckel varje gång jag ska sätta den i bilen eller, i min docka på jobbet eller i min docka vid sängen eller i min stereo i köket..

1
Bevaka tråden