Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Tillbaka till min Mac" fungerar inte längre.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2010-07-03 04:20

Jag får upp den här varningen när jag går in i inställningarna för Mobile Me på min dator. Jag har två andra Macar i nätverket och har en Airport Extreme modell UFO med inbyggt modem. Det går inte att synka mot molnet sedan det här felet uppstod.

Provat slå av NAT i den ?

Sköter bredbandsmodemet den biten ?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2010-07-03 11:42

Jo jag har testat att slå av den men det hjälper inte. Inställningarna i Mobile Me på datorn vill slå på den igen. Jag kan se de andra datorerna i nätverket, jag kan tom se min Airport Extreme i Sverige och gå in för att leta filer på mina hårddiskar där. jag hittade en grej på ett engelskt forum där en medlem sa att man måste öppna port 5900 i en lite äldre Airport Express. Har inte testat än men skall göra det när jag löst lite strul med min MBP.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2010-07-03 12:01

Nu har jag testat att öppna port 5900men ingen skillnad.

1
Bevaka tråden