Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kombinerad sladd sökes: 30-pin/USB/3.5mm

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2010-06-30 11:41

Jag är ute efter en kombinerad USB och ljudsladd.
I ena änden 30-pin dock connector, i andra änden USB och 3.5 mm ljudplugg.

Ungefär som den här:
JVC Mobile Entertainment \ USB, AV Cable for iPod and iPhone - KS-U29 \ Introduction

Eller den här:
Play.com (UK) : Replacement Sync and Charge Data Cable With Line Out Audio Conenction For iPhone 3GS iPod And Touch : Electronics - Free Delivery

Eller en billigare variant av:
LiquidAUX™ for iPhone and iPod - K33429US - Kensington

Några tips?
Ska gå att köpa i Sverige (eller beställa till).

Varför kan du inte beställa den översta JVC-kabeln?

Letar på JVC's svenska website och hittar att om man har en navigator så kan man spela upp videon på navigatorns skärm, men då krävs kabeln KS-U29

Adress : Veddestavägen 15, 175 62 Järfälla
Telefon :08-795 04 00

Så vaarför inte slå dem en signal?

  • Medlem
  • 2010-07-02 01:32
Ursprungligen av Goflorp:

Varför kan du inte beställa den översta JVC-kabeln?

Letar på JVC's svenska website och hittar att om man har en navigator så kan man spela upp videon på navigatorns skärm, men då krävs kabeln KS-U29

Adress : Veddestavägen 15, 175 62 Järfälla
Telefon :08-795 04 00

Så vaarför inte slå dem en signal?

JVC lät hälsa att kabeln kostar ca 500 kr. Tack, men nej tack.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-30 12:19

Sistnämnda köpte jag från Ebay.. kostade typ 250 kr med frakt.. Skillnad mot svenska priset. Jag fick iaf. snabb leverans och en sjukt bra produkt..

Sitter i bilen tillsammans med en brodithållare och används dagligen

  • Medlem
  • 2010-06-30 13:27
Ursprungligen av Cokey:

Sistnämnda köpte jag från Ebay.. kostade typ 250 kr med frakt.. Skillnad mot svenska priset. Jag fick iaf. snabb leverans och en sjukt bra produkt..

Sitter i bilen tillsammans med en brodithållare och används dagligen

LiquidAUX menar du? Letat på Ebay, men den verkar finnas i så många utföranden. Jag skulle vilja ha den som ser ut exakt såhär isåfall:

Eftersom mitt cigg-uttag + aux-ingång sitter bredvid varandra under mittarmstödet.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-02 15:11

Det finns en sån sladd för fyra dollarMonoprice, men utan cigguttagsladdaren.

De skeppar internationellt men du får stå för ev tull. Jag har handlat av Monoprice -fast bara lokalt i Amerika- de skeppar snabbt och produkterna håller vad de lovar, även om det känns att de inte är ur premiumsegmentet.

  • Medlem
  • 2010-07-03 01:07
Ursprungligen av alamode:

Det finns en sån sladd för fyra dollarMonoprice, men utan cigguttagsladdaren.

De skeppar internationellt men du får stå för ev tull. Jag har handlat av Monoprice -fast bara lokalt i Amerika- de skeppar snabbt och produkterna håller vad de lovar, även om det känns att de inte är ur premiumsegmentet.

Såg den och den ser intressant ut, problemet är deras frakt. Den billiga sladden slutar på dryga 38 dollar inklusive frakt.

Ingen som sett en liknande sladd i Sverige eller någonstans med prisvärd frakt?

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-07-03 09:45

http://www.sendstation.com/ har sina PocketDock i flera varianter, skickas från Tyskland för ca 60 kronor.

1
Bevaka tråden