Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkproblem med iPhone

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en syster och en kollega som har lite synkstrul, syrran har gjort en säkerhetskopia efter en återställning men det visade sej sen fattas massa appar fast dom kom med i säkerhetskopian+ att hon ser dom i mappen program i iTunes, vad kan ha hänt?
Sen har jag en kollega som har skrivit in grejer i ical i iphonen men när telefonen synkas så försvinner dessa poster..
Kommer inte själv på vad det kan vara för fel. Tacksam för hjälp!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-11 23:21

Blev precis samma för mig nu när jag återställde från en säkerhetskopia, har heller ingen aning. Alla program syns i program i itunes fast deras ikoner syns inte, och klickar man på ett program så går den till den "sidan" på telefonen där den tror programet skall ligga. väldigt underligt

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-06-22 11:18

La inatt in iOS4, gjorde en säkerhetskopia precis innan men det jag stör mig på nu är att all musik och mina spellistor är borta. Hra för mig att det varit likadant varje gång jag uppdaterat telefonen, sparas inte musiken och listorna och hur gör man i så fall för att lösa detta tills nästa gång?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-22 17:53

Jo det gör den om du HAR musiken och listorna på den dator du uppdaterar på.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-06-22 23:53

OK. Nej har bara listorna iordninglagt på iPhonen, inte i datorn men tänkte att det räckte att musiken fanns på datorn så backade den listan. Jag måste alltså ha identiska spellistor i iPhone som på min dator helt enkelt?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-23 07:39
Ursprungligen av CEk:

OK. Nej har bara listorna iordninglagt på iPhonen, inte i datorn men tänkte att det räckte att musiken fanns på datorn så backade den listan. Jag måste alltså ha identiska spellistor i iPhone som på min dator helt enkelt?

Jag har det så i alla fall, det är ju listorna den synkar.

Synktrassel

Jag har ett liknande problem. Efter uppdatering till ios4 så synkar det inte på rätt sätt! Jag får upp en dialogruta som säger: "Denna iphone kunde inte synkas. Det angivna namnet är en dubblett"
Apparna synkas men inte bilder o musik! Det avbryts innan detta är klart? Någon?

1
Bevaka tråden