Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Feedback på bytestjänst

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-10-08 09:36

Hej!
Vet inte hur det är tillåtet att publicera länkar till egenutvecklade sajter för feedback. Anses det som reklam får ni ta bort tråden. :">

Har precis smyglanserat en egenutvecklad bytestjänst: Bytbostad.nu. Innan man slår på den stora trumman och gör en större lansering vill jag passa på och om lite hjälp att prova webbsidan. Har jobbat hårt för att det skall bli den bästa och mest lättanvända bytestjänsten i Sverige och det skall bli kul att höra vad ni tycker!

Varmt välkommen att kolla in på: Bytbostad.nu !

Mvh
Anders, aka roky

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2009-10-08 10:46

Det finns väl redan en etablerad webbsida med samma syfte?

BjörnsBytare.se - För dig som vill byta bostad

  • Oregistrerad
  • 2010-06-19 22:55
Ursprungligen av 2mkr:

Det finns väl redan en etablerad webbsida med samma syfte?

BjörnsBytare.se - För dig som vill byta bostad

Det är väl som att säga att Macworld har också ett forum, bäst att 99.se stänger ner omedelbums!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-10-08 11:48

Jo visst finns det liknande tjänster redan idag. De flesta dock onödigt svårhanterade, långsamma och saknar en del funktionalitet vi och många andra efterfrågat.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-10 22:18

Blev inte så mycket feedback i den här tråden. Någon som hunnit testa tjänsten?
För er som inte gjort det så finns det just nu tillgång till gratisannonser. Dock ett begränsat antal så det är först till kvarn gäller. *wink wink*
Ett enkelt sätt att byta lägenhet eller bostad | Bytbostad.nu

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-10 22:33

Nu har jag själv inget behov av att byta lägenhet, men kunde ändå inte låta bli att "klicka runt" lite. Har egentligen inget att klaga på. De småfrågor jag hade fick svar på tämligen enkelt, upplägget är klockrent.
Gillar uppdelningen av städer via postnummer, blir inte enklare än så.
Funktionen som kräver att man är inloggad och har en överensstämmande profil för att kunna se bilder gillar jag skarpt!

Byter jag någonsin bostad så kommer det inte vara så svårt att komma ihåg adressen..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-11 09:09

Tackar, det var kul att höra.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-19 19:38

Bara det att man *måste* registrera sig för att överhuvudtaget komma någonstans ger en tämligen hög tröskel för att ens vilja testa.

Precis, sket i det.

Var ju tvungen knappa in en massa bröt, som jag sedan inte vet hur lätt/svårt det är att få bort.

Om man kunde knacka in sitt postnummer först som en liten "läskare" och sidan svarar
att det finns "46 st som vill byta bort sin lgh i ditt område", så hade jag känt mig MOTIVERAD att knacka in mina uppgifter.

Var tar du in pengarna?

  • Oregistrerad
  • 2010-06-20 15:29
Ursprungligen av Goflorp:

Precis, sket i det.

Var ju tvungen knappa in en massa bröt, som jag sedan inte vet hur lätt/svårt det är att få bort.

Om man kunde knacka in sitt postnummer först som en liten "läskare" och sidan svarar
att det finns "46 st som vill byta bort sin lgh i ditt område", så hade jag känt mig MOTIVERAD att knacka in mina uppgifter.

Var tar du in pengarna?

"Bytbostad.nu är helt gratis tills vidare, men framöver kommer det att kosta en liten avgift att lägga upp annonser. Men, om du registerar din annons medan det är gratis kommer du aldrig att behöva börja betala för den annonsen!"

Som blocket startade mao

1
Bevaka tråden