Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Feedback på min portfolio

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej på er!

Jag la för ett tag sen upp min nya web-portfolio och är lite intresserad av vad ni tycker om den.

All möjlig konstruktiv kritik/beröm är välkommet ; tillgänglighet, navigering, översiktlighet, färger, presentation etc. etc... det mesta helt enkelt.

Tack på förhand!
/David

Sitter på en 15" och det känns lite b att man måste scrolla ner för att se bilderna på arbetet eftersom logotypen är så gigantisk?

Annars ser det fresh ut, jag gillar "psst.."-knappen!

Hmm okej, jag tänker att det är en del av helheten (såklart), och att tillgängligheten inte lider så jättemycket av det? Det ger liksom mer åt utseendet än vad det tar av nåt annat, om du fattar vad jag menar

Tycker du att det viktigaste är din logo så ska ju den (såklart) ta upp lite drygt halva ytan.

Nej, jag tycker inte min logga är det viktigaste på hela sidan, så jag kanske ska tänka om angående storleken isåfall. Anledningen till att jag skrev "(såklart)" var att allt, mer eller mindre är en del av helheten. Inte som det kanske lät att loggan är en självklart stor del av helheten.

1
Bevaka tråden